Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem bør gå videre?

Jeg holder en knapp på Cindy, syns hun var best i kveld. Skikkelig tøff og rocka stemme.

Den desidert verste var hu berta som prøvde å tolke Coldplay's "Fix it" på sin egen måte. Helt feil sang til en slik pinglestemme.

Hun med ring i nesa er tøff og har en utstråling de fleste andre mangler, bare så synd at hun ikke kan synge...

Skrevet

Syns Idol i dag var skuffende, så jeg håper ingen av dem går videre. ;)

Til nød Melanie.

Skrevet

Cindy og hun som sang på norsk. Kjempestemmer begge to, synes jeg! Jeg stemte på hun som sang på norsk, falt helt pladask!

Og sangen er bare helt utrolig skjønn!

Skrevet

Cindy og hun som sang på norsk. Kjempestemmer begge to, synes jeg! Jeg stemte på hun som sang på norsk, falt helt pladask!

Jeg håper også på henne som sang på norsk. Stemmer sjelden men i kveld gjorde jeg det.

Skrevet

Jeg håper også på henne som sang på norsk. Stemmer sjelden men i kveld gjorde jeg det.

Ja, sist jeg stemte, var det på Kurt. Begynner å bli ei stund...

Skrevet

Hun nordlandsberta bør ryke ut for herværk. Man synger ikke VAMP på Tromsødialekt eller hva det nå var.

Skrevet

Jeg syntes ikke Cindy var noen højdare, nei.. Men jeg likte hun som sang først, håper hun går videre. Så likte jeg godt hun som sang på norsk, og hun som sang "fix it".. Samme for meg hvem av dem det blir, bare det blir en av dem..

Smaken er som baken :o)

Skrevet

Melanie og hun Tirna noir-berta.

De andre var utrolig dårlige og flere av dem sang til tider veldig surt.

Melanie har sjarm og stemme, men den brytningen (eller hva jeg nå skal kalle det) av tonene irriterer meg, det høres skikkelig tilgjort ut.

Skrevet

Melanie og hun Tirna noir-berta.

De andre var utrolig dårlige og flere av dem sang til tider veldig surt.

Melanie har sjarm og stemme, men den brytningen (eller hva jeg nå skal kalle det) av tonene irriterer meg, det høres skikkelig tilgjort ut.

Feil pitch kanskje? ;-)

Skrevet

Feil pitch kanskje? ;-)

Et eller annet var det iallefall. Ligner i grunn ganske mye på Susanne, hun hadde også den der metoden der.

Gjest M.Angelica
Skrevet

I dag var det skuffende, ja..

Håper kanskje Cindy går videre. Men tror ingen av de som går videre idag kommer til å gjøre det stort i finalene =)

Skrevet

I dag var det skuffende, ja..

Håper kanskje Cindy går videre. Men tror ingen av de som går videre idag kommer til å gjøre det stort i finalene =)

Æh, Cindy var skikkelig kjedelig og sang fryktelig t-y-d-e-l-i-g og stakato (skrives det virkelig slik?).

Gjest abrahamsen
Skrevet

Æh, Cindy var skikkelig kjedelig og sang fryktelig t-y-d-e-l-i-g og stakato (skrives det virkelig slik?).

Staccato;o)

Skrevet

Vidunderlig den norske sangen der ja! :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

De andre var dritdårlige, hun var "bare" dårlig.

Skrevet

De andre var dritdårlige, hun var "bare" dårlig.

Skal vi slåss om den saken?

*yppe*

Skrevet

Staccato;o)

Takker.

Jeg var i grunn ganske sikker på jeg stavet det feil, gadd bare ikke slå opp i ordlisten først.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skal vi slåss om den saken?

*yppe*

Kan vi godt.. hehe.

Hun der Melanie synes jeg er oppskrytt. Jeg gleder meg heller til fredagen. Håper noen overrasker da :D

Gjest abrahamsen
Skrevet

Takker.

Jeg var i grunn ganske sikker på jeg stavet det feil, gadd bare ikke slå opp i ordlisten først.

Bare hyggelig å kunne hjelpe med det lille jeg kan;o)

Skrevet

Kan vi godt.. hehe.

Hun der Melanie synes jeg er oppskrytt. Jeg gleder meg heller til fredagen. Håper noen overrasker da :D

Håhå, må vente til freddan.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...