Gå til innhold

ferie....

Gjest jeg skal til syden!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!! har dere noe tips om hva jeg kan si til mamma for å overtale henne til å dra til syden i

vinterfeien????

Det må være noe veldig bra for vinterferien er på fredag!!!!

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

8

• morsan

6

• org

5

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis du må spørre mora di om å få lov til å dra til syden, er du ikke gammel nok til å dra.

Skrevet

At du betaler alt for dere begge, reise, opphold og lommepenger?

Hadde funka på meg iallefall.

Skrevet

At du betaler alt for dere begge, reise, opphold og lommepenger?

Hadde funka på meg iallefall.

men hun må betale,, hvor

mange år må man være for å dra alene????? er det 16 års grense å dra til syden alene????

det er vel uansett ingen som sjekker at man er alene i syden!!!!!

Skrevet

men hun må betale,, hvor

mange år må man være for å dra alene????? er det 16 års grense å dra til syden alene????

Mamman din bestemmer over deg til du er 18 år, og enda lenger hvis du fortsatt bor hjemme.

Gjest abrahamsen
Skrevet

men hun må betale,, hvor

Er det du som skal til syden? Er du 16? Mitt svar om jeg var din mor ville helt klart blitt: NEI!

Skrevet

Mamman din bestemmer over deg til du er 18 år, og enda lenger hvis du fortsatt bor hjemme.

men jeg mener,,HVIS jeg hadde dratt til syden selvom jeg ikke var 16 eller 18,,, sammen en veninne eller noe som var like gammel,,

da hadde vel ingen merka det!!!! utenom foreldre,,,, men sånn på flyplassen og sånnt!!!???

de er vel ikke sånn at de

sjekker om man har med foreldrene sine????

Gjest abrahamsen
Skrevet

men jeg mener,,HVIS jeg hadde dratt til syden selvom jeg ikke var 16 eller 18,,, sammen en veninne eller noe som var like gammel,,

da hadde vel ingen merka det!!!! utenom foreldre,,,, men sånn på flyplassen og sånnt!!!???

!!!!!!!! ?????????,,,,,,, Jeg tror ikke du er gammel nok til å reise noen plass alene.

Skrevet

!!!!!!!! ?????????,,,,,,, Jeg tror ikke du er gammel nok til å reise noen plass alene.

jamen sammen en veninne!!!!

DA er det vel lov????

Hvis dere liksom hadde noen

barn eller UNGDOMMER som ville alene til syden,, selvom de

var under 18 eller 16 så HADDE

dere latt dem dra???

skriv ja så kan jeg vise hva

andre foreldre hadde gjort!!!

for da sier hun kanskje ja!!!!

Skrevet

Jeg husker at jeg dro til syden sammen med en venninne 2 mnd før jeg fylte 18 år. Det var ikke noe problem på flyplass og slikt, men mulig at vi måtte ha foreldres godkjennelse for å i det hele tatt bestille turen.

Hvilket vi selvsagt hadde, men jeg husker ikke om de måtte komme med en formell bekreftelse på dette overfor reisebyrået (chartertur).

Gjest abrahamsen
Skrevet

DA er det vel lov????

dere latt dem dra???

Nei, mine barn får ikke reise til syden før de er 18 år. never ever. Sorry.

Skrevet

DA er det vel lov????

dere latt dem dra???

Det duger med ett spørsmålstegn eller ett utropstegn.

Punktum er også funnet opp.

Skrevet

Nei, mine barn får ikke reise til syden før de er 18 år. never ever. Sorry.

men hvis de vil veldig da???

og hvis de er veldig voksne på en måte,,, skal du alikavel tvinge dem til å være hjemme da???

det er veldig slemt!!!!!!!!!!

sånn er foreldrene mine!!!!!!!!!!m

nesten ALLE får jo lov til å reise til syden alene sammen venner!!!!!!! det har hun som

kaller seg morsan gjort også,,,

Gjest abrahamsen
Skrevet

og hvis de er veldig voksne på en måte,,, skal du alikavel tvinge dem til å være hjemme da???

nesten ALLE får jo lov til å reise til syden alene sammen venner!!!!!!! det har hun som

De får fint vente til de er 18. Da har jeg vel ikke mye jeg skulle sagt lenger. Det er nok mye de kommer til å få ov til, men akkurat det å reise til syden med venner....Nopes! Fylleturer deluxe.

Skrevet

Ja, men jeg var temmelig nærme min 18-årsdag, og det er vel neppe du?

Og kanskje jeg attpåtil formulerte meg mer voksent! ;-)

Jeg hadde aldri i verden fått reise til syden hvis det ikke var like før min 18-årsdag OG både jeg og min venninne var skikkelige dydsmønstre som våre foreldre ikke hadde grunn til ikke å stole på.

Ved nærmere ettertanke var det faktisk bare 4-5 uker før 18-årsdagen....

Gjest Herrejemini
Skrevet

Du er neppe gammel nok til å ta trikken alene engang.

Gjest jeg vil til syden!!!! :-(
Skrevet

Ja, men jeg var temmelig nærme min 18-årsdag, og det er vel neppe du?

Og kanskje jeg attpåtil formulerte meg mer voksent! ;-)

Jeg hadde aldri i verden fått reise til syden hvis det ikke var like før min 18-årsdag OG både jeg og min venninne var skikkelige dydsmønstre som våre foreldre ikke hadde grunn til ikke å stole på.

Ved nærmere ettertanke var det faktisk bare 4-5 uker før 18-årsdagen....

åja........

men det er veldig teit at det er 18 år,, så er man voksen,, men før det kan alle bare bestemme hva de vil!!!! det skulle heller vært 15!!!! det hadde vært akkuratt passe!!!

Skrevet

åja........

men det er veldig teit at det er 18 år,, så er man voksen,, men før det kan alle bare bestemme hva de vil!!!! det skulle heller vært 15!!!! det hadde vært akkuratt passe!!!

Du mener at myndighetsalder burde være 15? Jeg vil tro at du ut fra argumentene dine i denne tråden nettopp har bevist hvor feil det ville være.

Skrevet

Du er neppe gammel nok til å ta trikken alene engang.

DET ER JEG!!!!! FAKTISK SÅ HAR JEG TATT TRIKKEN ALENE MAAAAAAAAAAAAAAAANGE GANGER!!!!!!

JEG HAR TATT FLYYYYYYY ALLLEEENNNE!!!!!!!!

SÅ JEG BURDE FÅ LOV TIL Å DRA TIL SYDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...