morsan Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 åja........ men det er veldig teit at det er 18 år,, så er man voksen,, men før det kan alle bare bestemme hva de vil!!!! det skulle heller vært 15!!!! det hadde vært akkuratt passe!!! Ulempen ved å bli myndig er at foreldrenes underholdsplikt opphører, og det hadde kanskje ikke vært så kult å måtte forsørge seg selv i en alder av 15 år....??? 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du mener at myndighetsalder burde være 15? Jeg vil tro at du ut fra argumentene dine i denne tråden nettopp har bevist hvor feil det ville være. *lol* 0 Siter
Gjest jeg skal til syden!!!! Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du mener at myndighetsalder burde være 15? Jeg vil tro at du ut fra argumentene dine i denne tråden nettopp har bevist hvor feil det ville være. at det er feil at man skulle være 15 for å bestemme alt selv??? det ER passe!!! 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 DET ER JEG!!!!! FAKTISK SÅ HAR JEG TATT TRIKKEN ALENE MAAAAAAAAAAAAAAAANGE GANGER!!!!!! JEG HAR TATT FLYYYYYYY ALLLEEENNNE!!!!!!!! SÅ JEG BURDE FÅ LOV TIL Å DRA TIL SYDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg har en 8-åring som har tatt fly alene, men det er vel neppe den nødvendige kvalifikasjonen for å dra alene til syden. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 *lol* Hæ? Lissom, ler du av meg på en måte, eller? Fy flate du er lite teit da lissom. ;o) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 DET ER JEG!!!!! FAKTISK SÅ HAR JEG TATT TRIKKEN ALENE MAAAAAAAAAAAAAAAANGE GANGER!!!!!! JEG HAR TATT FLYYYYYYY ALLLEEENNNE!!!!!!!! SÅ JEG BURDE FÅ LOV TIL Å DRA TIL SYDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DUUUUUUU EEEEEEEEER FOOOOOOORRRRR UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Håper du skjønner DET språket) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 at det er feil at man skulle være 15 for å bestemme alt selv??? det ER passe!!! I rest my case. Hvis du oppfører deg som du skriver, er du en drittunge. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 DUUUUUUU EEEEEEEEER FOOOOOOORRRRR UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Håper du skjønner DET språket) *fnis* 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hæ? Lissom, ler du av meg på en måte, eller? Fy flate du er lite teit da lissom. ;o) Hø? Lissom atte særlig!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hø? Lissom atte særlig!! *himler med øynene, smeller med døra og tyggisen på en gang* 0 Siter
Gjest er jeg flink:-D Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 I rest my case. Hvis du oppfører deg som du skriver, er du en drittunge. jeg skal ikke skrive sånn mere, nå skal jeg skrive bare en gang av hvert tegn, og punktum og komma. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 jeg skal ikke skrive sånn mere, nå skal jeg skrive bare en gang av hvert tegn, og punktum og komma. Tja, rettskriving og tegnsetting er en ting, selve argumentasjonen er en annen. 0 Siter
DicklessNick Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 At du betaler alt for dere begge, reise, opphold og lommepenger? Hadde funka på meg iallefall. *leråler* Bra svar! Hadde funka på meg og! 0 Siter
Gjest liede Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 at det er feil at man skulle være 15 for å bestemme alt selv??? det ER passe!!! Det trodde jeg også for 10 år siden. Litt deilig å bli voksen og ha evnen til å innse at man tar feil. 0 Siter
DicklessNick Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 jamen sammen en veninne!!!! DA er det vel lov???? Hvis dere liksom hadde noen barn eller UNGDOMMER som ville alene til syden,, selvom de var under 18 eller 16 så HADDE dere latt dem dra??? skriv ja så kan jeg vise hva andre foreldre hadde gjort!!! for da sier hun kanskje ja!!!! NEI! (husker så altfor vel hvordan jeg selv var da jeg var fjortiss...) 0 Siter
Gjest jeg skal ikke til syden!!!! Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Tja, rettskriving og tegnsetting er en ting, selve argumentasjonen er en annen. mener du det jeg sier? nå skal jeg ikke si mere om syden, for jeg tror ikke jeg får dra allikevel,,, men jeg får dra alene hvis jeg er i norge da! :-D hva er gøy å gjøre i norge? (på vinteren) 0 Siter
Prozak Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 jamen sammen en veninne!!!! DA er det vel lov???? Hvis dere liksom hadde noen barn eller UNGDOMMER som ville alene til syden,, selvom de var under 18 eller 16 så HADDE dere latt dem dra??? skriv ja så kan jeg vise hva andre foreldre hadde gjort!!! for da sier hun kanskje ja!!!! Ja!!!! Neiiiiiiii?????? Elller hva hvor ikke men????!!!!!!! Åååååhhhh????!!!!!! Hæ!????? Ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ???????????????????????????????????? "............................................" 0 Siter
kaffepiken Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du mener du er moden nok til å dra til syden alene. Men mamma skal pent være nødt til å bla opp og betale? Så lenge du ikke gidder å tjene penger til ferie selv, mener jeg at du slett ikke er moden nok til å dra til syden alene. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 mener du det jeg sier? nå skal jeg ikke si mere om syden, for jeg tror ikke jeg får dra allikevel,,, men jeg får dra alene hvis jeg er i norge da! :-D hva er gøy å gjøre i norge? (på vinteren) Nei, jeg mener ikke det du sier. Jeg mener det jeg skriver. 0 Siter
Line Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 men hvis de vil veldig da??? og hvis de er veldig voksne på en måte,,, skal du alikavel tvinge dem til å være hjemme da??? det er veldig slemt!!!!!!!!!! sånn er foreldrene mine!!!!!!!!!!m nesten ALLE får jo lov til å reise til syden alene sammen venner!!!!!!! det har hun som kaller seg morsan gjort også,,, Du skal være glad om foreldrene dine setter strenge grenser for deg, og nekter deg i å dra. Du vil takke dem siden, når du blir gammel nok til å forstå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.