Gå til innhold

ferie....

Gjest jeg skal til syden!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette står på hjemmesidene til Star Tour (og reglene er de samme for alle selskaper)

"18 års grense for kunder som reiser alene

Kunder som ikke har fylt 18 år ved utreisedato og som ønsker å reise uten foreldre, foresatte eller andre personer over 18 år til ett av Star Tours reisemål plikter å opplyse om dette ved bestilling og innhente skriftlig bekreftelse av foreldre eller foresatte. Skriftlig bekreftelse skal sendes til Star Tours trafikk- avdeling i god tid før avreise.

Bekreftelse skal også medbringes til avreiseflyplass i Norge og forevises ved innsjekking. Star Tour påtar seg ikke ansvar for kunder som ikke overholder informasjonsplikten "

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

8

• morsan

6

• org

5

• Åsemor

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

men jeg mener,,HVIS jeg hadde dratt til syden selvom jeg ikke var 16 eller 18,,, sammen en veninne eller noe som var like gammel,,

da hadde vel ingen merka det!!!! utenom foreldre,,,, men sånn på flyplassen og sånnt!!!???

de er vel ikke sånn at de

sjekker om man har med foreldrene sine????

Du hadde slitt no' grasalt den dagen du kom hjem, hadde du vært min datter... Oi - oi - oi - du hadde ikke vurdert å dra engang.

Skrevet

men hvis de vil veldig da???

og hvis de er veldig voksne på en måte,,, skal du alikavel tvinge dem til å være hjemme da???

det er veldig slemt!!!!!!!!!!

sånn er foreldrene mine!!!!!!!!!!m

nesten ALLE får jo lov til å reise til syden alene sammen venner!!!!!!! det har hun som

kaller seg morsan gjort også,,,

Argumenterer du på samme måte ovenfor din mor, forstår jeg at hun ikke lar deg dra.

Skrevet

DUUUUUUU EEEEEEEEER FOOOOOOORRRRR UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Håper du skjønner DET språket)

*S*

Skrevet

Takk for en underholdende tråd! Det er ikke for å fleipe med deg, men mange av svarene var virkelig... listige.

Og god vinterferie, uansett om det er i syden eller her i Norge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...