DicklessNick Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Og hva er spooky med dette? Google Earthen viste satelittbilder så nærme og klare at jeg til og med kunne lese reg nr på bilen min som sto parkert på gården... 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Nye bilder også jo. Uthuset til naboen er der, og det har de nettopp bygget 0 Siter
tuss&troll Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 :-( den finner ikke huset mitt .... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Morsomt, ja! Og ganske god bildekvalitet. Men særlig spooky er det ikke - du har vel hørt om både fly og fotografi før? ;oP 0 Siter
tuss&troll Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Og hva er spooky med dette? Google Earthen viste satelittbilder så nærme og klare at jeg til og med kunne lese reg nr på bilen min som sto parkert på gården... Dette er kanskje tatt fra Google, for det er like dårlig bilde av huset vårt der som på dette. Mannen "reiser verden rundt" med Google :-). 0 Siter
Reg@l Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Og hva er spooky med dette? Google Earthen viste satelittbilder så nærme og klare at jeg til og med kunne lese reg nr på bilen min som sto parkert på gården... Hvor finner jeg den hen? *Grønn* 0 Siter
Gjest liede Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hm.. Det fungerer ikke?! Funker ikke i oslo, bergen og trondheim hvis det er det som er problemet.. Litt rart, jeg kan se klærne på tørkesnora på hytta, men ikke Det kongelige slott... 0 Siter
villee Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Funker ikke i oslo, bergen og trondheim hvis det er det som er problemet.. Litt rart, jeg kan se klærne på tørkesnora på hytta, men ikke Det kongelige slott... Prøver finne et hus i Drammen, men finner ikke det heller. Blir kun et veldig uklart bilde! Merkelig at det ikke fungerer i storbyene da.. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Prøver finne et hus i Drammen, men finner ikke det heller. Blir kun et veldig uklart bilde! Merkelig at det ikke fungerer i storbyene da.. Kanskje de ikke har kommet så langt? Men slottet og stortinget burde da vært prioritert. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har funnet huset mitt tidligere, til og med hytta yngste gutten har bygd ses tydelig. Den er under to ganger to meter 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Gamle bilder. Gamle huset vårt bare. jaja. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Endelig har de tatt vekk den gule svære stripa med adressa som lå over huset mitt. Ellers så er det uklart bilde men jeg ser jo at vi har trampoline i hagen da (vi er ikke de eneste heller 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Kult! (Men jeg måtte bruke IE for å få det til å fungere, Opera ville ikke... :-( ) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Dette ligger for høyt for meg, finner ikke noe annet enn masse grønt areal. Har lagt inn en adresse på en venninne i telemark, men får det ikke opp. Der jeg kommer fra er det ikke noe gateadresse, da det er gård, men jeg vet den er fotografert, så den skal være med. Men hvordan jeg finner den, er for meg en gåte. 0 Siter
fresja Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Fant huset mitt. Bilen er ikke hjemme, men jeg ser et par av nabobilene. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Dette ligger for høyt for meg, finner ikke noe annet enn masse grønt areal. Har lagt inn en adresse på en venninne i telemark, men får det ikke opp. Der jeg kommer fra er det ikke noe gateadresse, da det er gård, men jeg vet den er fotografert, så den skal være med. Men hvordan jeg finner den, er for meg en gåte. Jeg gikk inn på kommunen, så zoomet jeg meg inn til jeg fant gården vår. Hjalp ikke å legge inn noen adresse, sikkert fordi det ikke er noen gateadresser oppe i bygda her. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.