Gå til innhold

Spooky . . finn bilde av huset ditt!!!!

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

4

• Reg@l

4

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og hva er spooky med dette?

Google Earthen viste satelittbilder så nærme og klare at jeg til og med kunne lese reg nr på bilen min som sto parkert på gården...

Skrevet

Nye bilder også jo. Uthuset til naboen er der, og det har de nettopp bygget :)

Skrevet

Morsomt, ja! Og ganske god bildekvalitet.

Men særlig spooky er det ikke - du har vel hørt om både fly og fotografi før? ;oP

Skrevet

Google Earthen viste satelittbilder så nærme og klare at jeg til og med kunne lese reg nr på bilen min som sto parkert på gården...

Dette er kanskje tatt fra Google, for det er like dårlig bilde av huset vårt der som på dette.

Mannen "reiser verden rundt" med Google :-).

Skrevet

Hvor finner jeg den hen? *Grønn*

Skrevet

Hm.. Det fungerer ikke?! :(

Funker ikke i oslo, bergen og trondheim hvis det er det som er problemet..

Litt rart, jeg kan se klærne på tørkesnora på hytta, men ikke Det kongelige slott...

Skrevet

Funker ikke i oslo, bergen og trondheim hvis det er det som er problemet..

Litt rart, jeg kan se klærne på tørkesnora på hytta, men ikke Det kongelige slott...

Prøver finne et hus i Drammen, men finner ikke det heller. Blir kun et veldig uklart bilde! Merkelig at det ikke fungerer i storbyene da..

Skrevet

Prøver finne et hus i Drammen, men finner ikke det heller. Blir kun et veldig uklart bilde! Merkelig at det ikke fungerer i storbyene da..

Kanskje de ikke har kommet så langt?

Men slottet og stortinget burde da vært prioritert.

Skrevet

Jeg har funnet huset mitt tidligere, til og med hytta yngste gutten har bygd ses tydelig. Den er under to ganger to meter

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Gamle bilder. Gamle huset vårt bare. jaja.

Skrevet

Endelig har de tatt vekk den gule svære stripa med adressa som lå over huset mitt.

Ellers så er det uklart bilde men jeg ser jo at vi har trampoline i hagen da :)

(vi er ikke de eneste heller ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Kult! (Men jeg måtte bruke IE for å få det til å fungere, Opera ville ikke... :-( )

Skrevet

Dette ligger for høyt for meg, finner ikke noe annet enn masse grønt areal. Har lagt inn en adresse på en venninne i telemark, men får det ikke opp. Der jeg kommer fra er det ikke noe gateadresse, da det er gård, men jeg vet den er fotografert, så den skal være med. Men hvordan jeg finner den, er for meg en gåte.

Skrevet

Fant huset mitt. Bilen er ikke hjemme, men jeg ser et par av nabobilene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Dette ligger for høyt for meg, finner ikke noe annet enn masse grønt areal. Har lagt inn en adresse på en venninne i telemark, men får det ikke opp. Der jeg kommer fra er det ikke noe gateadresse, da det er gård, men jeg vet den er fotografert, så den skal være med. Men hvordan jeg finner den, er for meg en gåte.

Jeg gikk inn på kommunen, så zoomet jeg meg inn til jeg fant gården vår. Hjalp ikke å legge inn noen adresse, sikkert fordi det ikke er noen gateadresser oppe i bygda her. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...