DicklessNick Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hvor finner jeg den hen? *Grønn* Gå på Google og søk etter google earth. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Kanskje de ikke har kommet så langt? Men slottet og stortinget burde da vært prioritert. Eller kanskje nettopp ikke, pga terrorfaren? 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hvor finner jeg den hen? *Grønn* Google Earth er et program du laster ned, med satelittbilder fra hele verden. Har vært litt i media om det, fordi man nå frykter at det vil kunne misbrukes av terrorister... :-( 0 Siter
keinstein Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Fant huset mitt. Bilen er ikke hjemme, men jeg ser et par av nabobilene. Drammensveien 1 er et livlig sted. Vi i kongefamilien liker å sole oss på taket i nettoen. 0 Siter
Gjest liede Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Eller kanskje nettopp ikke, pga terrorfaren? hehe.. Jeg tror nok selv en mindre oppegående terrorist ville funnet frem uten "Norge i bilder". Sikkert vanskeligere å finne den nettsiden enn det er å finne Drammensveien 1. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hmm.. hvorfor vil den ikke vise Oslo ? 0 Siter
Gyda Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Nei, dette ble bare grøt (i Oslo i allefall). 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Nei, dette ble bare grøt (i Oslo i allefall). Jeg bor ikke i by, og det er temmelig grøtete her også. 0 Siter
Lurveline Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Fant huset mitt. Bilen er ikke hjemme, men jeg ser et par av nabobilene. Hmmm... Om bildet er fra nåtid, så spekulerer jeg på hvor det har blitt av all snøen som er her. 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Huset mitt ligger ikke ute der ennå, men det gjør kjæresten sitt! ) 0 Siter
Aryane Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Stili, men det funker ikke på Bergen ( 0 Siter
Goliath Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Da er denne mye bedre: http://earth.google.com/ Last ned "Get google earth" - free version, øverst til høyre i skjermbilde. Jeg fant til og med solsengen jeg brukte ved svømmebasenget til en bekjent i Florida, som jeg besøkte i fjor....! :-) 0 Siter
Atene Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hmmm... Om bildet er fra nåtid, så spekulerer jeg på hvor det har blitt av all snøen som er her. Det er fra sent i sommer. 0 Siter
Gjest google earth Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Nei, dette ble bare grøt (i Oslo i allefall). Det gjør det på Google også, ser det ligger et tåkelag over Oslo, så de har garantert tatt ut Norge derifra 0 Siter
Gyda Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg bor ikke i by, og det er temmelig grøtete her også. Ja, og nå har jeg prøvd hjemkommunen min (langt unna by), og der er det også bare grøt. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 hehe.. Jeg tror nok selv en mindre oppegående terrorist ville funnet frem uten "Norge i bilder". Sikkert vanskeligere å finne den nettsiden enn det er å finne Drammensveien 1. Jeg tenkte vel ikke på den nettsiden spesielt, men på Google Earth (som jeg antar er kilden til den norske siden). Og selvsagt vil terrorister og andre kriminelle finne fram til det de ønsker uansett, men det er vel noe med hvor mye man skal servere rett i fanget på de som ikke bare har gode intensjoner. 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Og hva er spooky med dette? Google Earthen viste satelittbilder så nærme og klare at jeg til og med kunne lese reg nr på bilen min som sto parkert på gården... jeg syns det er så moro jeg! 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Morsomt, ja! Og ganske god bildekvalitet. Men særlig spooky er det ikke - du har vel hørt om både fly og fotografi før? ;oP Jeg syns det er moro - SÅNN SPOOKY - moro-spooky 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Tøft! :-) Nå fant jeg ditt også! hoho 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.