Gå til innhold

Spooky . . finn bilde av huset ditt!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er denne mye bedre:

http://earth.google.com/

Last ned "Get google earth" - free version, øverst til høyre i skjermbilde.

Jeg fant til og med solsengen jeg brukte ved svømmebasenget til en bekjent i Florida, som jeg besøkte i fjor....!

:-)

jepp - har den på hjemmepc'en .)

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

8

• Gemini

4

• Reg@l

4

• Goliath

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg syns det er moro - SÅNN SPOOKY - moro-spooky :)

Da synes du sikkert ikke det er mindre spooky om jeg finner bilde av huset ditt!

*uler spøkelsesaktig og skummelt*

;oD

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Ja, og nå har jeg prøvd hjemkommunen min (langt unna by), og der er det også bare grøt.

Jeg har heller ikke funnet noen hus på noen av de stedene jeg bor, er fra eller har slektniger.

Da er google earth mye morsommere, der er huset mitt :-)

Ørkenvandreren
Skrevet

Stili, men det funker ikke på Bergen :o(

Ingenting funker i Bergen. .-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Bwergen er vel ikke i Norge?

Skrevet

Da synes du sikkert ikke det er mindre spooky om jeg finner bilde av huset ditt!

*uler spøkelsesaktig og skummelt*

;oD

det er bare gøy det! :)

Skrevet

...men gammel... Bildet av huset vårt er fra 2003 og bildet fra hytta - eller rettere sagt fra der hytta står i dag - ser ut som om det er enda eldre.

Men det var morsomt å se hvordan det så ut før det kom så mange hytter der da ;-)

Skrevet

http://earth.google.com/

Last ned "Get google earth" - free version, øverst til høyre i skjermbilde.

Menneh... Noen her sa bildene var så skarpe at de kunne lese reg.nr på bilen. Får det ikke så tydelig når jeg zoomer at jeg kan se bydelen engang. Noen lyse hoder som har peiling?

Skrevet

Menneh... Noen her sa bildene var så skarpe at de kunne lese reg.nr på bilen. Får det ikke så tydelig når jeg zoomer at jeg kan se bydelen engang. Noen lyse hoder som har peiling?

Det er desverre bare deler av kloden som er avbildet med best oppløsning.

I Oslo gjelder det desverre ikke for østsiden av byen - kun sentrum/nord og vestsiden.

Gjest San Clemente
Skrevet

I might be stupid, but i can`t get either Google earth 2 work or that norweigian one.. Every thing is just a blur.. How do u zoom in on an adr, without that happening?? Anyone??

Skrevet

Åjoda....mye funker her....!

Skrevet

Det er desverre bare deler av kloden som er avbildet med best oppløsning.

I Oslo gjelder det desverre ikke for østsiden av byen - kun sentrum/nord og vestsiden.

Ah... Da trenger jeg vel ikke prøve å finne østre bydel i Haugesund.

Skrevet

Har ikke Grünerløkka der.

Det skjønner jeg godt! ;I

Skrevet

I might be stupid, but i can`t get either Google earth 2 work or that norweigian one.. Every thing is just a blur.. How do u zoom in on an adr, without that happening?? Anyone??

Not all adresses/places has good resolution.

Try some other places - Miami USA in google earth for example.

Skrevet

Hvordan har det seg at jeg får 0 adresser funnet uansett hvilke adresser jeg fyller inn?

Da har jeg altså prøvd å variere med gt./gate/vn./veien etc.

Skrevet

Tromsø funker ikke verken på Norge i bilder eller Google earth. Hra tidligere funnet er slikt program som funker også her, men klarer ikke huske hva det het? Noen forslag?

Skrevet

Hvordan har det seg at jeg får 0 adresser funnet uansett hvilke adresser jeg fyller inn?

Da har jeg altså prøvd å variere med gt./gate/vn./veien etc.

Skriv uten vei - f.eks om du bor i Andersens gt. Så skriv bare Andersen - da kommer det opp flere alternativer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...