flisa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Da er denne mye bedre: http://earth.google.com/ Last ned "Get google earth" - free version, øverst til høyre i skjermbilde. Jeg fant til og med solsengen jeg brukte ved svømmebasenget til en bekjent i Florida, som jeg besøkte i fjor....! :-) jepp - har den på hjemmepc'en .) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg syns det er moro - SÅNN SPOOKY - moro-spooky Da synes du sikkert ikke det er mindre spooky om jeg finner bilde av huset ditt! *uler spøkelsesaktig og skummelt* ;oD 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ja, og nå har jeg prøvd hjemkommunen min (langt unna by), og der er det også bare grøt. Jeg har heller ikke funnet noen hus på noen av de stedene jeg bor, er fra eller har slektniger. Da er google earth mye morsommere, der er huset mitt :-) 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Stili, men det funker ikke på Bergen ( Ingenting funker i Bergen. .-) 0 Siter
Goliath Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hvor finner jeg den hen? *Grønn* http://earth.google.com/ Last ned "Get google earth" - free version, øverst til høyre i skjermbilde. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ingenting funker i Bergen. .-) Bwergen er vel ikke i Norge? 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Da synes du sikkert ikke det er mindre spooky om jeg finner bilde av huset ditt! *uler spøkelsesaktig og skummelt* ;oD det er bare gøy det! 0 Siter
Reg@l Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 http://earth.google.com/ Last ned "Get google earth" - free version, øverst til høyre i skjermbilde. Takker og bukker! 0 Siter
snø Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 ...men gammel... Bildet av huset vårt er fra 2003 og bildet fra hytta - eller rettere sagt fra der hytta står i dag - ser ut som om det er enda eldre. Men det var morsomt å se hvordan det så ut før det kom så mange hytter der da ;-) 0 Siter
Reg@l Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 http://earth.google.com/ Last ned "Get google earth" - free version, øverst til høyre i skjermbilde. Menneh... Noen her sa bildene var så skarpe at de kunne lese reg.nr på bilen. Får det ikke så tydelig når jeg zoomer at jeg kan se bydelen engang. Noen lyse hoder som har peiling? 0 Siter
Goliath Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Menneh... Noen her sa bildene var så skarpe at de kunne lese reg.nr på bilen. Får det ikke så tydelig når jeg zoomer at jeg kan se bydelen engang. Noen lyse hoder som har peiling? Det er desverre bare deler av kloden som er avbildet med best oppløsning. I Oslo gjelder det desverre ikke for østsiden av byen - kun sentrum/nord og vestsiden. 0 Siter
Gjest San Clemente Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 I might be stupid, but i can`t get either Google earth 2 work or that norweigian one.. Every thing is just a blur.. How do u zoom in on an adr, without that happening?? Anyone?? 0 Siter
Aryane Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Ingenting funker i Bergen. .-) Åjoda....mye funker her....! 0 Siter
Reg@l Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Det er desverre bare deler av kloden som er avbildet med best oppløsning. I Oslo gjelder det desverre ikke for østsiden av byen - kun sentrum/nord og vestsiden. Ah... Da trenger jeg vel ikke prøve å finne østre bydel i Haugesund. 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Har ikke Grünerløkka der. Det skjønner jeg godt! ;I 0 Siter
Goliath Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 I might be stupid, but i can`t get either Google earth 2 work or that norweigian one.. Every thing is just a blur.. How do u zoom in on an adr, without that happening?? Anyone?? Not all adresses/places has good resolution. Try some other places - Miami USA in google earth for example. 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hvordan har det seg at jeg får 0 adresser funnet uansett hvilke adresser jeg fyller inn? Da har jeg altså prøvd å variere med gt./gate/vn./veien etc. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Tromsø funker ikke verken på Norge i bilder eller Google earth. Hra tidligere funnet er slikt program som funker også her, men klarer ikke huske hva det het? Noen forslag? 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Hvordan har det seg at jeg får 0 adresser funnet uansett hvilke adresser jeg fyller inn? Da har jeg altså prøvd å variere med gt./gate/vn./veien etc. Skriv uten vei - f.eks om du bor i Andersens gt. Så skriv bare Andersen - da kommer det opp flere alternativer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.