Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, så MÅ jeg skrive innlegg om Idol jeg også, da...;)

"Søplehue" i finalen - og det hun ville si var "Tor!"

Najs!

(Men hun sang ikke så fint i dag...)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Gine S

12

• morsan

6

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Blæh! Jeg hørte svineriet fra stua, fordi madamen så på det. Det var helt jævli - ikke én ren tone å høre fra noen, virket det som.

"............................................"

Gjest Idol-seer
Skrevet

Supert at Iselin gikk videre! Og hva skulle hun si? Tror ikke hun hadde ventet dette. Og... håper ikke "dolerne" begynner å hetse deltakerne, det er jo ganske unge mennesker dette er snakk om. Kan vel ikke vente at alt takles på "perfekt" måte?

mvh

Skrevet

Hvem er det du snakker om?????

Iselin.

Hun fikk attesten "søplehue" av Tor Milde på sin første audition.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Søppelhue er Milde det.

Jeg har holdt med Iselin fra dag 1. jeg.

Skrevet

Blæh! Jeg hørte svineriet fra stua, fordi madamen så på det. Det var helt jævli - ikke én ren tone å høre fra noen, virket det som.

Var ikke helt imponert i dag jeg heller...

Men jeg hørte bare "review'en" i forbindelse med resultatlesingen.

Gjest Idol-seer
Skrevet

Du høres jo ut som en musikalsk ekspert? Synd at du synes det er svineri. Ikke så fint sagt............

Skrevet

Hvorfor kaller dere henne søplehue?

Fordi Tor Milde kalte henne det på hennes første audition!

Gjest Idol-fan
Skrevet

Tor omtalte henne som det tidligere.

Har virkelig sansen for Iselin, men syns hun valgte feil sang ikveld .... blei kjempeglad når så mange tv-seere har fått med seg at hun virkelig kan synge, bare hun velger korrekte sanger :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tor Milde som sa det. Han skulle aldri vært dommer den mannen.

Skrevet

Du høres jo ut som en musikalsk ekspert? Synd at du synes det er svineri. Ikke så fint sagt............

Uhm...nei, ikke ekspert. Men ganske kyndig. Og ja - idol er søppel. Det ligger i dets natur.

Skrevet

Supert at Iselin gikk videre! Og hva skulle hun si? Tror ikke hun hadde ventet dette. Og... håper ikke "dolerne" begynner å hetse deltakerne, det er jo ganske unge mennesker dette er snakk om. Kan vel ikke vente at alt takles på "perfekt" måte?

mvh

Syntes det var en kul kommentar, jeg! :)

Litt sånn der "eat your heart out".

Gjest Idol-seer
Skrevet

Iselin.

Hun fikk attesten "søplehue" av Tor Milde på sin første audition.

Kanskje du burde klatre ett hakk høyere enn Tor Milde, og ikke være med på "søplehue-karakteristikken"?

Skrevet

Søppelhue er Milde det.

Jeg har holdt med Iselin fra dag 1. jeg.

Jeg synes jenta er enormt sjarmerende! Fikk også sansen for henne fra første stund. Det er ikke mange av Idoldeltakerne jeg husker fra deres første audition, de fleste blir bare en av mange, men Iselin festet seg.

Gjest Madeline
Skrevet

så dere ikke hvor lik hun var på hun der Solveig i dag da.syntes det var morsomt jeg.

Skrevet

Kanskje du burde klatre ett hakk høyere enn Tor Milde, og ikke være med på "søplehue-karakteristikken"?

Jøje meg, jeg synes overhodet ikke jenta er noe søplehue, jeg synes hun er kjempesøt!

Det var en parodi på Tor Mildes utsagn på første audition, for øvrig tidligere omtalt på DOL.

Gjest idol-seer
Skrevet

Uhm...nei, ikke ekspert. Men ganske kyndig. Og ja - idol er søppel. Det ligger i dets natur.

Idol er søppel......... synes du! Synes bare det er litt "små-konge-wannabe" å liksom skrive innlegg for å få oss som liker idol til å høres uintelligente ut. For det er jo det du gjør. Vedder på at du er aktiv Se og Hør-leser (innerst i skapet), ser hver episode av Days of our lives og Big Brother. Hehe.

Ellers God bless you

Skrevet

så dere ikke hvor lik hun var på hun der Solveig i dag da.syntes det var morsomt jeg.

Hihi - morsomt at hun var sminket og pyntet - enda søtere enn tidligere var hun! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...