Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Idol-seer
Skrevet

Jøje meg, jeg synes overhodet ikke jenta er noe søplehue, jeg synes hun er kjempesøt!

Det var en parodi på Tor Mildes utsagn på første audition, for øvrig tidligere omtalt på DOL.

Oi, da misforstod jeg. Beklager så mye :-)

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

40

• Gine S

12

• morsan

6

• cecily

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oi, da misforstod jeg. Beklager så mye :-)

NP!

Hvem er DIN Idolfavoritt, så langt?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg synes jenta er enormt sjarmerende! Fikk også sansen for henne fra første stund. Det er ikke mange av Idoldeltakerne jeg husker fra deres første audition, de fleste blir bare en av mange, men Iselin festet seg.

Hun har noe helt særegent ved seg. Mange andre som er flinke også, men det finnes så mange av samme sorten.

Hvis hun vinner, tror jeg ikke hun blir bare en "flopp" som blir borte med en gang.

Gjest Idol-fan
Skrevet

Hun har noe helt særegent ved seg. Mange andre som er flinke også, men det finnes så mange av samme sorten.

Hvis hun vinner, tror jeg ikke hun blir bare en "flopp" som blir borte med en gang.

Hun minner meg nok litt om Ane Bruun ....

Skrevet

Idol er søppel......... synes du! Synes bare det er litt "små-konge-wannabe" å liksom skrive innlegg for å få oss som liker idol til å høres uintelligente ut. For det er jo det du gjør. Vedder på at du er aktiv Se og Hør-leser (innerst i skapet), ser hver episode av Days of our lives og Big Brother. Hehe.

Ellers God bless you

Heh-heh...ingen andre enn deg har sagt noe som helst om at noen er barnslige, så den uttalelsen får du stå for selv. Man kan saktens lure på hvor gammel du er; hadde jeg brydd meg, så hadde jeg lurt :-)

"Små-konge-wannabe"...*LOL*

Døh! Dårlig lite ikke du...ikke sant..og jeg bare...ikke sant...

"............................................"

Skrevet

Hun minner meg om en Ivo Caprino-dukke! ;)

"Øyne så store og runde som tinntallerkener."

Men stemmen er også helt spesiell! Me likes! Men passer kanskje ikke til alle sanger.

Skrevet

Idol er søppel......... synes du! Synes bare det er litt "små-konge-wannabe" å liksom skrive innlegg for å få oss som liker idol til å høres uintelligente ut. For det er jo det du gjør. Vedder på at du er aktiv Se og Hør-leser (innerst i skapet), ser hver episode av Days of our lives og Big Brother. Hehe.

Ellers God bless you

Forøvrig: Idol _er_ søppel. Punktum.

Og det er jo greit å like søppel - det er du i din fulle rett til :-)

"..........................................."

Skrevet

Forøvrig: Idol _er_ søppel. Punktum.

Og det er jo greit å like søppel - det er du i din fulle rett til :-)

Kvifor ser du på det om du synes det er søppel då?????

Skrevet

Hvis man skal tenke på det lille ekstra og sangprestasjon burde absolutt ikke Iselin kommet videre. Sangen var jo grusom, syns jeg! Hun gikk videre kun pga medfølelse fra seerne, og på en måte blir det jo litt feil i en sangkonkurranse..

Skrevet

Kvifor ser du på det om du synes det er søppel då?????

Jeg har da ikke sett på det???

"......................................."

Skrevet

Hvis man skal tenke på det lille ekstra og sangprestasjon burde absolutt ikke Iselin kommet videre. Sangen var jo grusom, syns jeg! Hun gikk videre kun pga medfølelse fra seerne, og på en måte blir det jo litt feil i en sangkonkurranse..

Jeg tror kanskje ikke hun vinner hele greia, nei, men hun har naturlig sjarm i bøtter og spann!

Skrevet

Tor omtalte henne som det tidligere.

Har virkelig sansen for Iselin, men syns hun valgte feil sang ikveld .... blei kjempeglad når så mange tv-seere har fått med seg at hun virkelig kan synge, bare hun velger korrekte sanger :-)

"blei kjempeglad når så mange tv-seere har fått med seg at hun virkelig kan synge, bare hun velger korrekte sanger"

Heh-heh. Hvis hun _virkelig_ kan synge, så er hun ikke avhengig av å synge de riktige sangene for å unngå å synge surt. Det kan hende hun er et talent, men hvis det var en av de jeg noe motvillig hørte i kveld, så er det å si at hun "virkelig kan synge" en meningsløs fornærmelse mot alle som _faktisk_ virkelig kan synge.

Skrevet

Jeg tror kanskje ikke hun vinner hele greia, nei, men hun har naturlig sjarm i bøtter og spann!

Tja, flere som har naturlig sjarm syns jeg og som synger bedre.. :)

Gjest Idol-fan
Skrevet

"blei kjempeglad når så mange tv-seere har fått med seg at hun virkelig kan synge, bare hun velger korrekte sanger"

Heh-heh. Hvis hun _virkelig_ kan synge, så er hun ikke avhengig av å synge de riktige sangene for å unngå å synge surt. Det kan hende hun er et talent, men hvis det var en av de jeg noe motvillig hørte i kveld, så er det å si at hun "virkelig kan synge" en meningsløs fornærmelse mot alle som _faktisk_ virkelig kan synge.

Det er ikke alle sanger som "slår an" må du vel skjønne.

Skrevet

Det er ikke alle sanger som "slår an" må du vel skjønne.

*LOL* Du er jaggu litt underholdende å akkedere med :-)

Hva har "slår an" med saken å gjøre? Hvis man synger falsk, så er man selvsagt ikke "virkelig god til å synge" - uansett sang. Og det jeg hørte i kveld var ulidelig falsk, og en forbrytelse mot ørene.

Heh-heh..."slår an"...*ler*

"............................................."

Gjest da skulle jeg ha vært med isåfall!
Skrevet

Men nå er ikke dette en sjarmkonkurranse da..

Skrevet

Er søplehue og Iselin samme person? Hvem foruten Iselin kom videre?

Gjest M.Angelica
Skrevet

så dere ikke hvor lik hun var på hun der Solveig i dag da.syntes det var morsomt jeg.

Akkurat det sa jeg og! =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Enig! =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg tror ikke hun kommer til å nå så langt i IDOL. Hun og stemmer er litt for spesiell for dette konseptet =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...