Gjest liede Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 *LOL* Hvis du ser noe "forsvar" i det jeg sa, så er du jaggu god (god som i "god"). Jeg har da ikke behov for å "forsvare" at jeg mener noe om noe? Om det betyr at du eller noen andre tror at Idol er noe som engasjerer meg, så skal dere jaggu få ha den villfarelsen i fred :-) Helt seriøst: Ser du mye Idol-diskutering fra min side i denne tråden? Diskusjon om sang i seg selv, ja - om Idol annet enn åpenbare meningytringer, nei. ".........................................." Jeg er så "god" at jeg oppfatter det som kritikk av kvalitetsnivået i idol generelt.Du har selvsagt helt rett. det hele var ment som spøkefull erting egentlig. Har ikke lest alt. Som ofte på dol er tråden lengre enn min interesse strekker seg. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg er så "god" at jeg oppfatter det som kritikk av kvalitetsnivået i idol generelt.Du har selvsagt helt rett. det hele var ment som spøkefull erting egentlig. Har ikke lest alt. Som ofte på dol er tråden lengre enn min interesse strekker seg. "Har ikke lest alt." Bra. Om du hadde gjort det, og ikke fått med deg at diskusjonen gikk på andre ting enn Idol, så hadde jeg blitt...uhm...imponert...:-) "............................................." 0 Siter
Goldy79 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har da ikke sett på det??? "......................................." Hvis du ikkje har sett på det, kan du heller ikkje kommentere programmet..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.