ally80 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hei! Flere her som har ventet på en positiv test i over ett år og som fortsatt venter?? Har tidligere tenkt slik at d er en gang nærmere for hver gang det ikke klaffer, men nå begynner jeg virkelig og lure på når vår tur skal komme....Min samboer spør oftere og oftere om når vi skal begynne å få barn da vennepar etter vennepar blir foreldre på løpende bånd rundt oss.Har flere mnd trodd at jeg har hatt festeblødninger når mensen har kommet ,da det er meget lite som kommer de første tre dagene, men så åpner slusene seg ett par dager.Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er jo ett lite håp for hver gang da....Men prøver og tenke slik at en gang må det jo slå til:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Har dere prøvd aktivt å få barn over et år, så er tiden inne til å tenke på utredning hos lege. 0 Siter
irre Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hei!! Du burde nok kontakte legen din om dere har prøvd i over et år. Har selv prøvd nå i 1 1/2 år, og har nå vært inne til alle mulige undresøkelser. Det sies jo man skal kontakte lege etter år med prøving.. Har ennå ikke klaffet her, men tror det er fordi jeg har stresset sånn med det og håpet og håpet hver måned. Skal nå prøve å roe meg litt ned, om det går:) Lykke til.. 0 Siter
serendipity Skrevet 18. februar 2006 Skrevet 18. februar 2006 Og du bruker selvsagt EL tester? 0 Siter
ally80 Skrevet 18. februar 2006 Forfatter Skrevet 18. februar 2006 Og du bruker selvsagt EL tester? hei, nei jeg tenkte alt skulle gå naturlig så har ikke brukt el-tester....men har mange ganger vurdert det. Frykter for at det iallefall ikke klaffer om jeg er enda mer iherdig... 0 Siter
serendipity Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 hei, nei jeg tenkte alt skulle gå naturlig så har ikke brukt el-tester....men har mange ganger vurdert det. Frykter for at det iallefall ikke klaffer om jeg er enda mer iherdig... Det kan hende at du har EL tidligere eller senere enn du tror. Jeg ville derfor rukt EL tester for å påvise at du faktisk har EL, så kan du teste noen måneder og heller slutte etterhvert om det stresser deg. Tiden fra første mensdag til EL kan variere fra gang til gang, men tiden fra EL til mensen kommer igjen er stort sett helt lik fra hver gang. (dette kalles lutealfasen) les mer på http://www.pernille.info Lykke til :-) 0 Siter
ally80 Skrevet 19. februar 2006 Forfatter Skrevet 19. februar 2006 Det kan hende at du har EL tidligere eller senere enn du tror. Jeg ville derfor rukt EL tester for å påvise at du faktisk har EL, så kan du teste noen måneder og heller slutte etterhvert om det stresser deg. Tiden fra første mensdag til EL kan variere fra gang til gang, men tiden fra EL til mensen kommer igjen er stort sett helt lik fra hver gang. (dette kalles lutealfasen) les mer på http://www.pernille.info Lykke til :-) takk for svar;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.