Gå til innhold

det suser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei... har et lite sp.mål...

De siste dagene når jeg har trent har jeg av og til fått 'dotter' i ørene og så har det sust litt...

har dette noe med måten jeg spiser på?

bare lurer...

syns det var litt rart nemlig...

hm... var på Åsane senter i dag..

kjøpte forbrennings te.. det skal visstnok øke forbrenningen...så kjøpte jeg en te som er godt for fordøyelsen.. og noen risgreier med bare 8 kalorier i hver...

Har drukket mye vann... har vondt i magen... huff.. skal ta litt te før jeg trener i kveld.. :)

Jeg håper den funker...

jaja..

*klemmer svak,engelen og nedia*

også alle dere andre da! :)

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære mezzy! Det er grunn til å tro at "susen,dottene" du opplever kan skyldes mengden (minimalt?) du spiser og drikker, men dette kan jeg ikke gi noe sikkert svar på da jeg ikke vet nok om bl.a ditt spisemønster, type mat, aktivitetsnivå osv. Dersom dine symptomer vedvarer vil jeg råde deg til å snakke med legen din om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...