Gå til innhold

Nytt hatobjekt: Brøytebiler!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det har snødd enorme mengder i natt. Det var jo varslet, så det var lite kjærkomment, men ikke overraskende.

Derimot hadde jeg ikke tenkt på at min uvenn, brøytebilen, alt hadde vært ute og jobbet.

Klart at det er bra at den fjerner snø fra veiene, men hvorfor må den legge fra seg alt i min utkjørsel?

Jeg overdriver ikke når jeg sier at brøytekanten gikk opp til magen min. Ikke var det lett snø heller, den er full av salt og svært tung. Siden snøkantene på hver side av utkjørselen alt er høyere enn meg (jeg er ikke blandt de aller høyeste doljentene, nei) så er det ikke gjort i en håndvending å bli kvitt snøen heller!

Frustrasjonsskriv fra

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

15

• ShitDiddelyDo

12

• Gyda

8

• Goliath

5

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er i hvert fall ikke gjort i en håndvending når det første du gjør etter å oppdage faenskapet, er å løpe inn på dol og skrive om det her. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er i hvert fall ikke gjort i en håndvending når det første du gjør etter å oppdage faenskapet, er å løpe inn på dol og skrive om det her. :)

he,he,der tar du nok feil!

Snøen var fjernet før jeg logget meg på dol, her i huset ringer vekkerklokka 06:00.

Hvordan tror du ellers at jeg visste hvor høyt snøen nådde og hvor tung den var?

Det snør fortsatt, så jeg regner med at brøytebilen (hat,hat) kommer til å lage en like høy kant til jeg skal jhem i gjen.

Så nå lurer jeg på hvor jeg skal sette fra meg bilen så jeg klarer å rydde vei for den.

Pessimist, jeg? ja, i dag er jeg det, jeg har sett på sidene til metrologisk institutt som varsler fortsatt mye nedbør!

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Jeg har vært ute allerede, har fjernet litt og er fullstendig pumpa, klissvåt, svett og jævlig.

Håper det er nok til å komme meg ut. Er det ikke det, så går jeg ganske enkelt bare inn og legger meg under dyna igjen.

*faen-faen-faen*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Snøen var fjernet før jeg logget meg på dol, her i huset ringer vekkerklokka 06:00.

Hvordan tror du ellers at jeg visste hvor høyt snøen nådde og hvor tung den var?

Det snør fortsatt, så jeg regner med at brøytebilen (hat,hat) kommer til å lage en like høy kant til jeg skal jhem i gjen.

Så nå lurer jeg på hvor jeg skal sette fra meg bilen så jeg klarer å rydde vei for den.

Pessimist, jeg? ja, i dag er jeg det, jeg har sett på sidene til metrologisk institutt som varsler fortsatt mye nedbør!

Jeg trodde faktisk du hadde ruslet ut, målt brøytekanten og ruslet inn igjen for å skrive om det her, mens du ventet på motivasjon til å spa. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg trodde faktisk du hadde ruslet ut, målt brøytekanten og ruslet inn igjen for å skrive om det her, mens du ventet på motivasjon til å spa. :)

For noen tanker du har om meg!

Jeg har t.o.m. dusjet etterpå, så jeg er ikke like svett og ekkel som MsSophie lenger.

Skrevet

Jeg synes vi bare skal sette bilen midt i gata, så kan brøytebilen ta den. I mens går vi inn og pakker hver vår koffert, bestiller en taxi og kjører til nærmeste flyplass, kaster oss på første og beste fly til et eller annet sted hvor det ikke daler ned noe som helst som kan ligne det forbanna, føkkings hvite dritten som nå kommer...:-(

(men ellers så er jeg litt blid da..:-)

Skrevet

Jeg har t.o.m. dusjet etterpå, så jeg er ikke like svett og ekkel som MsSophie lenger.

Jeg tror ikke jeg gidder dusje engang...nå skal virkelig folk få lukte slitet mitt..:-D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har vært ute allerede, har fjernet litt og er fullstendig pumpa, klissvåt, svett og jævlig.

Håper det er nok til å komme meg ut. Er det ikke det, så går jeg ganske enkelt bare inn og legger meg under dyna igjen.

*faen-faen-faen*

Jeg har fri i dag, og det er behagelig når jeg ser ut vinduet. Det spas biles, det graves, vaktmesteren har mye å gjøre, bilene kjører seg fast, spinner, sjåførene krangler med hverandre og på toppen av det hele frykter de fugleinfluensaen. Det tar av.

Jeg derimot, jeg sto opp tidlig etter en god natts søvn, fikk meg en velfortjent frokost, har trent så bra de siste par ukene at jeg i dag tar meg en velfortjent fridag mens jeg koser med med langrenn, skiskyting og flere hockeykamper på tv og en live i Askerhallen, mens jeg dytter inn en snus og forsøker å ro i land noen kroner på oddsen.

Så selv om været faen ikke ser ut, er jeg ved godt mot. Jeg og Tom Waits.

Ikke er jeg våt som du heller. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

På seg selv kjenner man andre, vettu. Så det er klart jeg tror du er lat! :)

Skrevet

Jeg har fri i dag, og det er behagelig når jeg ser ut vinduet. Det spas biles, det graves, vaktmesteren har mye å gjøre, bilene kjører seg fast, spinner, sjåførene krangler med hverandre og på toppen av det hele frykter de fugleinfluensaen. Det tar av.

Jeg derimot, jeg sto opp tidlig etter en god natts søvn, fikk meg en velfortjent frokost, har trent så bra de siste par ukene at jeg i dag tar meg en velfortjent fridag mens jeg koser med med langrenn, skiskyting og flere hockeykamper på tv og en live i Askerhallen, mens jeg dytter inn en snus og forsøker å ro i land noen kroner på oddsen.

Så selv om været faen ikke ser ut, er jeg ved godt mot. Jeg og Tom Waits.

Ikke er jeg våt som du heller. :)

"Ikke er jeg våt som du heller. :)"

Nei, kanskje ikke - men du er mye eklere...:-p

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Enig med deg, akkurat nå er SDD særdeles lite sjarmerende ;-p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det er jeg. Du er kvinnfolk. Ordet "enkel" kan fjernes fra ordboka når du skal beskrives. :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg synes vi bare skal sette bilen midt i gata, så kan brøytebilen ta den. I mens går vi inn og pakker hver vår koffert, bestiller en taxi og kjører til nærmeste flyplass, kaster oss på første og beste fly til et eller annet sted hvor det ikke daler ned noe som helst som kan ligne det forbanna, føkkings hvite dritten som nå kommer...:-(

(men ellers så er jeg litt blid da..:-)

Gjerne, MsSophie!

Å dra på jentetur med deg til sydligere strøk var et særdeles godt forslag!

Jeg er med :)

(Litt bedre humør nå)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

På seg selv kjenner man andre, vettu. Så det er klart jeg tror du er lat! :)

*LOL*

Nå klarte du å få meg i bedre humør, litt latter hjelper veldig!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg, akkurat nå er SDD særdeles lite sjarmerende ;-p

Jeg er så sjarmerende så. Ikke har jeg dusjet, joggebuksa mi er ganske fillete, på den gamle fyllegenseren jeg har på meg står det "cheers daddy-o!!" over bildet av en liten baby med en halvliter, jeg har ikke shavet kølla på flere dager, og snusleppa er så overhengende den kan bli med posesnus.

Ikke har jeg gredd meg heller!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg tror ikke jeg gidder dusje engang...nå skal virkelig folk få lukte slitet mitt..:-D

Du får sette opp et advarselsskilt: "Obs, obs, her sitter en hardt arbeidende kvinne!"

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er så sjarmerende så. Ikke har jeg dusjet, joggebuksa mi er ganske fillete, på den gamle fyllegenseren jeg har på meg står det "cheers daddy-o!!" over bildet av en liten baby med en halvliter, jeg har ikke shavet kølla på flere dager, og snusleppa er så overhengende den kan bli med posesnus.

Ikke har jeg gredd meg heller!

Akkurat i dag tror jeg at jeg hadde tatt til takke med deg om du hadde lovet å måke for meg til kvelden, barbert eller ei :-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Akkurat i dag tror jeg at jeg hadde tatt til takke med deg om du hadde lovet å måke for meg til kvelden, barbert eller ei :-)

Det er klart du hadde det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...