Gå til innhold

Nytt hatobjekt: Brøytebiler!

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er noe dritt det der. Jeg lar bilen stå om dagen og priser meg lykkelig over at jeg ikke er avhengig av barnevogn lenger.

Dem sliter nå.

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

15

• ShitDiddelyDo

12

• Gyda

8

• Goliath

5

Skrevet

Det er sånne innlegg som får selv den mest ihugga snøhater til å fatte mot.

Som du skriver kunne det vært verre.

*knegg*

Skrevet

...og hvordan mener du en kan brøyte uten at det blir brøytekanter?

Hvis du hadde lest mitt svar, så hadde du ikke spurt meg det spørsmålet.

Men poenget til trådstarter var et hjertesukk, ikke en klage på at det gjøres feil. Og at det er morsomt å hakke seg frem til postkassen p.g.a brøyting er vel de færreste enige i?

"............................................."

Skrevet

Vi har heldigvis gode parkeringsplasser her jeg jobber, og de som brøyter her (privat selskap) gjør en kjempejobb!

Alltid nymåkt før vi kommer på jobb, uansett hvor mye det har snedd om natten.

Men så er vi krevende kunder med gode avtaler også:-)

Du er heldig. *misunnelig*

Hadde jeg hatt parkeringsplass i sentrum, hadde jeg ikke tatt t-banen en dag til. Men det kan fort bli litt kostbart å parkere i Ibsenhuset i lengden... ;)

Gjest Brøytedame
Skrevet

Men du - hva synes du de skulle gjort i stedet? ;)

Skrevet

*rofl*

Skrevet

...veldig moro når man må grave ut bilden for å komme på jobb...

Denne morsomme aktiviteten bedreiv jeg med i dag tidlig også.

Skrevet

Denne morsomme aktiviteten bedreiv jeg med i dag tidlig også.

Men denne gangen _med_ votter?

;-)

Skrevet

Men denne gangen _med_ votter?

;-)

Det var det. Og det var ikke hvilke som helst votter heller! :D

Jeg har fått flere komplimenter på mine nye votter i dag (jeg har jo vist dem stolt fram til alle jeg møter på kontoret, og de ligger framme midt på pulten så alle kan beundre dem), og alle synes jeg er heldig som kjenner ei som har parkert i saccosekken og som samtidig er SÅ flink til å strikke. :)

Skrevet

I går rydda de veien for snø her - stilte opp klokka grytidlig med brøytebiler _og_ bortauingsbiler...

I går ettermiddag gikk det faktisk an å gå på beina her, og å finne en parkeringsplass til bilen.

Nå er vi tilbake på tirsdagsnivået igjen :-(

Jeg er glad jeg ikke har en sånn jobb. Snakker om bortkasta greier....

Skrevet

Det var det. Og det var ikke hvilke som helst votter heller! :D

Jeg har fått flere komplimenter på mine nye votter i dag (jeg har jo vist dem stolt fram til alle jeg møter på kontoret, og de ligger framme midt på pulten så alle kan beundre dem), og alle synes jeg er heldig som kjenner ei som har parkert i saccosekken og som samtidig er SÅ flink til å strikke. :)

Det kan jo hende jeg går lei, eller får låne en bærbar pc på jobben :P

Skrevet

Det kan jo hende jeg går lei, eller får låne en bærbar pc på jobben :P

Jeg stemmer for det siste. :)

Skrevet

Brøytbil, hva er det?

Her har den vært to ganger siden snøen kom og da har den vært her klokka 8 om kvelden. Neste dag er det like mye snø igjen og helt umulig å komme seg fram.

Skrevet

Kjenner meg igjen i dette!!!

Jeg bor på en ganske liten plas, så jeg har ringt til kommunen hver gang dette har skjedd og klaget. Det har medført at det skjer sjeldnere og sjeldnere - men det skjer fremdeles.

Om du bor i Oslo er det sikkert ikke så lett, men jeg hadde nok sagt i fra. Hvis ingen sier i fra vil de jo bare fortsette på samme måte.

Sånn at de kan legge fra seg all snøen uttafor naboen istedet?

Skrevet

he-he...

Skrevet

Vi har heldigvis gode parkeringsplasser her jeg jobber, og de som brøyter her (privat selskap) gjør en kjempejobb!

Alltid nymåkt før vi kommer på jobb, uansett hvor mye det har snedd om natten.

Men så er vi krevende kunder med gode avtaler også:-)

Jeg har også parkeringsplass her jeg jobber (i sentrum). Og det er i kjelleren! Da kommer jeg til en tørr og passe varm bil på ettermiddagen når jeg skal hjem.

Utrolig deilig! :o)

Skrevet

Sånn at de kan legge fra seg all snøen uttafor naboen istedet?

Nei. Her vi bor så er det god plass mellom husene til å legge snøen fra seg der.

Skrevet

Det er noe dritt det der. Jeg lar bilen stå om dagen og priser meg lykkelig over at jeg ikke er avhengig av barnevogn lenger.

Dem sliter nå.

Ja, vi sliter, noe inni **** også.. Gjør ikke saken bedre at de ikke gidder å måke i barnehagen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har bedt dem fjerne hvertfall litt snø fra trappa til inngangen, så det går an å komme opp. (Lang trapp). Men nei, ingen reaksjon. Trappa er bare en bratt nedoverbakke av snø, og assistentene sitter på ræva inne og vinker til oss når vi kommer... aarrg.. Har kontaktet styrer, men han bryr seg heller ikke. Så hva kan man gjøre.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Men du - hva synes du de skulle gjort i stedet? ;)

Tryllet bort snøen?

Eller tettet igjen hullene i skyene, det hadde vært mye bedre!

Hovedinnlegget var skrevet i ren frustrasjon over snømengdene, dog med et glimt i øyet.

Skrevet

Du skal se at brøyebilsjpføren ville gjøre deg en tjeneste slik at du fikk trimmet lårmusklene uten å bruke penger på dyrt treningsstudio! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...