Gå til innhold

Nytt hatobjekt: Brøytebiler!

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du skal se at brøyebilsjpføren ville gjøre deg en tjeneste slik at du fikk trimmet lårmusklene uten å bruke penger på dyrt treningsstudio! ;-)

Jeg tror det var armene og ryggen som fikk mest - jeg bruker sikert gal måketeknikk.

Men jeg drar ikke på treningssenteret i dag, det er sikkert. Dessverre så betaler jeg på månedsbasis, så jeg sparer ikke penger, men det kunne naturligvis ikke brøytemannskapet vite.

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

15

• ShitDiddelyDo

12

• Gyda

8

• Goliath

5

Gjest Brøytedame
Skrevet

Tryllet bort snøen?

Eller tettet igjen hullene i skyene, det hadde vært mye bedre!

Hovedinnlegget var skrevet i ren frustrasjon over snømengdene, dog med et glimt i øyet.

Hehe - skjønte det, synes bare det er litt rart at det gikk utover brøytebilene og ikke snøen... ;)

Jeg liker IKKE snøen, men når den først er der synes jeg brøytebilene er kjekke å ha!

Gjest Bor i Tromsø
Skrevet

Du får flytte nordover, da, her har vi nesten ikke snø...

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Du får flytte nordover, da, her har vi nesten ikke snø...

Tromsø har jeg bare vært i en gang, som barn.

Jeg har veldig lyst til å se byen og Ishavskatedralen - vil du guide meg når jeg kommer?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Hehe - skjønte det, synes bare det er litt rart at det gikk utover brøytebilene og ikke snøen... ;)

Jeg liker IKKE snøen, men når den først er der synes jeg brøytebilene er kjekke å ha!

Du skulle ha sett den enorme brøytekanten som sperret innkjørselen - den tok rent motet fra meg! Grusom!

Noe måtte jeg jo la følelsene gå utover...

Gjest Brøytedame
Skrevet

Du skulle ha sett den enorme brøytekanten som sperret innkjørselen - den tok rent motet fra meg! Grusom!

Noe måtte jeg jo la følelsene gå utover...

Værgudene? ;)

Skrevet

Jeg har også parkeringsplass her jeg jobber (i sentrum). Og det er i kjelleren! Da kommer jeg til en tørr og passe varm bil på ettermiddagen når jeg skal hjem.

Utrolig deilig! :o)

Det er enda bedre.

Nå må jeg snart ut å måke sne av bilen, før jeg så må sitte i kø hjem.

Håper bare det ikke blir alt for stort kaos i ettermiddag....

Skrevet

Denne morsomme aktiviteten bedreiv jeg med i dag tidlig også.

Jeg har en mann som gjør det jeg! *fin på det*

Skrevet

Jeg har også parkeringsplass her jeg jobber (i sentrum). Og det er i kjelleren! Da kommer jeg til en tørr og passe varm bil på ettermiddagen når jeg skal hjem.

Utrolig deilig! :o)

*geiper*

Skrevet

Vi har garasje, så akkurat bilen slapp vi å grave frem, da...

Snøen er vel på utsiden av garasjen hos deg også? hehe

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Værgudene? ;)

De er for lite konkrete.

Men du skal ikke se bort i fra at om dette været fortsetter, så vil det komme en: "Nytt hatobjekt: Værgudene!"-tråd.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Snøen er vel på utsiden av garasjen hos deg også? hehe

Ja, enn så lenge...

Gjest Brøytedame
Skrevet

De er for lite konkrete.

Men du skal ikke se bort i fra at om dette været fortsetter, så vil det komme en: "Nytt hatobjekt: Værgudene!"-tråd.

Gleder meg! :D

Skrevet

*geiper*

Jeg tenker desto mer på deg og alle andre som må måke fram bilen før hjemturen, da. *s*

Skrevet

Jeg tenker desto mer på deg og alle andre som må måke fram bilen før hjemturen, da. *s*

Gubben har vært og henta bilen min på verkstedet, så jeg skal ta t-banen hjem i kveld. Ingen fare. Det snør ikke SÅ mye. :(

Skrevet

Tromsø har jeg bare vært i en gang, som barn.

Jeg har veldig lyst til å se byen og Ishavskatedralen - vil du guide meg når jeg kommer?

Klart!

Gjest barnehagedama
Skrevet

Ja, vi sliter, noe inni **** også.. Gjør ikke saken bedre at de ikke gidder å måke i barnehagen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har bedt dem fjerne hvertfall litt snø fra trappa til inngangen, så det går an å komme opp. (Lang trapp). Men nei, ingen reaksjon. Trappa er bare en bratt nedoverbakke av snø, og assistentene sitter på ræva inne og vinker til oss når vi kommer... aarrg.. Har kontaktet styrer, men han bryr seg heller ikke. Så hva kan man gjøre.

HALLO! Makan til urimelig krav!

Ærlig talt, jeg skjønner at du syns det er slitsomt med barnevogn opp og ned den trappa, men du kan da ikke forvente at barnehagepersonalet skal fjerne den vel??? Nei, er det så plagsomt får dere enten henvende dere til kommune/eier, eller spleise på noen som kan komme å måke det vekk for dere.

Hos oss måker vi en sti såpass at folk kommer seg nogenlunde ned trappa. Vogna kan de sette igjen utenfor porten så lenge.

Gjest Persille
Skrevet

Skriver under på dette hatet - og i tillegg kan jeg legge til at det endre verre når du må stå opp kl 6.30 for å rekke å fjerne den før alle barnehageforeldrene kommer med bilene sine og skal inn på plassen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...