Gå til innhold

Det er helg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min helg begynner nå ja. Vi drar på luksushytte en hel gjeng, uten barn. (",)

Hva skal dere gjøre da?

Skrevet

Grmf... Vi skal ha fjøsstellet ihele helga, dvs. fra i kveld, vi skal på jobb, skole og barnehage i morgen, og vi skal vaske huset, rydde og kaste leiker, handle, kjefte, kose og klemme, ut i frisk luft, se på OL, spise god mat, spille Gråtass-spillet ørten-og-tusen ganger..

Kort sagt; Ha ei vanlig helg, med mye kos og moro!

God helg, og god tur!

Gjest OL og bare OL på meg
Skrevet

Jeg har fri idag, har litt jeg skulle ha gjort i huset, men det hopper jeg galant over idag, for idag er det

Skrevet

Lørdag blir det barnebursdag for lillesøster og nabojenta. Søndag blir det familiebursdag.

Kan slappe av når jeg blir gammel...

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal måke snø :-p

Og sitte ute i snøen og dole!:)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal lese, rydde, jobbe en kveldsvakt ++.

Gjest LucySky
Skrevet

Grmf... Vi skal ha fjøsstellet ihele helga, dvs. fra i kveld, vi skal på jobb, skole og barnehage i morgen, og vi skal vaske huset, rydde og kaste leiker, handle, kjefte, kose og klemme, ut i frisk luft, se på OL, spise god mat, spille Gråtass-spillet ørten-og-tusen ganger..

Kort sagt; Ha ei vanlig helg, med mye kos og moro!

God helg, og god tur!

Måke snø. Lørdag familiebursdag på et kult sted med kul musikk, faktisk,deler av familien min er flinke til sånt,søndag måke mer snø, antakelig.

Begynner å se med skeivt blikk på fuglene jeg mater ute i hagen...er duer omfattet av farelista? Vi har et nydelig tyrkerduepar som dukket opp ved juletider og får korn og frø sammen med en overvintra svarttrost og så alle "våre egne" spurver og spetter og meiser.

Gjest hallow :o/
Skrevet

I dag er jeg på jobb mens vaskehjelpen tar husvasken. Det er en av favorittdagene mine ! Komme hjem til rent hus og ha fri på fredag. I morgen sender jeg den eldste på vinterferie til besteforeldre i noen dager. Selv skal jeg jobbe, men først skal vi nyte en rolig helg med skiturer, peiskos, vin og OL. Jeg er så sliten for tiden at jeg håper jeg får anledning til å sove mye også. Det trengs!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Og sitte ute i snøen og dole!:)

Å nei du :)

Dolinga tar jeg innendørs, ETTER at jeg har måkt!

hare1365380455
Skrevet

Å nei du :)

Dolinga tar jeg innendørs, ETTER at jeg har måkt!

Ok da! Du kan vel gjøre det på den måten også...:)

Skrevet

Helga starter ikke ennå nei, har to arbeidsdager foran meg.

I helga skal vi kanskje se pigvin filmen på kino og så skal vi ut på restaurant jeg og sønnen for å feire min bursdag.

Ellers blir det ei rolig helg alene med sønnen, sambo har ei uke igjen på jobb.

Gjest Shira12
Skrevet

God tur! Hørtes deiligt ut.

Vi får besøk av mamma og lillesøstera mi. Det skal bli godt, jeg er litt utkjørt for tiden, så mamma kommer med mat, og hun ordner det meste selv.

Guttungen blir overlykkelig for og få tanta på besøk, og jeg er også glad for og få se henne, er en stund siden nå.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

I morgen drar jeg til en barndomsvenninne. Vi skal drikke vin og mimre. Helt barnefri. Har gledet meg i lange tider.

Men det er et skår i gleden at jeg er i elendig form for tiden.

Skrevet

Her sliter vi oss gjennom sjukdom, og håper at helga blir litt triveligere enn uka har vært!

Jentene og jeg skal være hjemme alene, så det kommer nok ikke til å skje spesielt mye. Kafè på lørdag, kanskje, om alle er i form.

Og masse OL!!!!

Høres jo veldig deilig ut med luksushelg, da! Kos dere!

Skrevet

Vi skulle egentlit på tur smamen med fire andre familier. En familie måtte trekkes seg pga en begravelse - og da syntes de TRE andre familiene at vi ble så få at vi skulle droppe hele turen!

PINGLER!

Så nå vet vi ikke helt - om vi skal reise på tur bare oss fem... Det er vel skiføre litt innover i landet, Pekka, selv om det regner her langs kysten? Tenkte oss til Gautestad....

Skrevet

Hvis ikke brøytebilen kommer så blir jeg inne og doler og ser på OL og film.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...