Gå til innhold

Det er helg!

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Min helg begynner ikke før i morgen ettermiddag. Sambo har reist på tur i dag.

Så i morgen kveld skal jeg og eldstemann kose oss å se på Idol.

Lørdag og søndag har vi planer om skitur. En kort en på lørdag og en litt lenger på søndag.

Og så ser det ut som jeg må måke snø, masse snø, når jeg kommer hjem i dag!

Ha en fin helg da!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Vi skulle egentlit på tur smamen med fire andre familier. En familie måtte trekkes seg pga en begravelse - og da syntes de TRE andre familiene at vi ble så få at vi skulle droppe hele turen!

PINGLER!

Så nå vet vi ikke helt - om vi skal reise på tur bare oss fem... Det er vel skiføre litt innover i landet, Pekka, selv om det regner her langs kysten? Tenkte oss til Gautestad....

??? 5 minus 1=4 familier igjen, og det er for få? Kanskje de ble redde for regninga?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

??? 5 minus 1=4 familier igjen, og det er for få? Kanskje de ble redde for regninga?

Glemte å vise at det skulle være en antydet humoristisk- og ikke spydig kommentar. Her kommer det:

;-)

Skrevet

Ja, ikke vet jeg. Pingler :-(

Men nå skal vi ringe dit og høre om bare vi kan komme...

Skrevet

Glemte å vise at det skulle være en antydet humoristisk- og ikke spydig kommentar. Her kommer det:

;-)

Skjønte det da :-)

Vet ikke hvorfor de trakk seg. Vi hadde gledet oss. De andre familiene var ikke blant de vi kjenner best, og vi hadde gledet oss til å bli bedre kjent med dem.

Skrevet

Vi skulle egentlit på tur smamen med fire andre familier. En familie måtte trekkes seg pga en begravelse - og da syntes de TRE andre familiene at vi ble så få at vi skulle droppe hele turen!

PINGLER!

Så nå vet vi ikke helt - om vi skal reise på tur bare oss fem... Det er vel skiføre litt innover i landet, Pekka, selv om det regner her langs kysten? Tenkte oss til Gautestad....

Hei! Hjemme igjen :) En vann-vittig god helg ble det, og ikke minst masse latter!

Kom dere avgårde, det ble visst snø nok til skitur? hehe

Skrevet

Hei! Hjemme igjen :) En vann-vittig god helg ble det, og ikke minst masse latter!

Kom dere avgårde, det ble visst snø nok til skitur? hehe

Jada, vi kom oss avgårde. Vanvittig med snø der opp! Dessverre ble begge jentene dårlige - kvalme og vondt i magen, men heldigvis ikke noe oppkast. Hadde en liten skitur på lørdag alle fem, men med kvalm og sutrende jente, var det ikke det helt store.

Etter ei natt med minimalt med søvn, tok min kjære med seg eldstemann (snart 7) og minstemor (i pulk) på skitur, og de hadde en flott tu. Jeg ble igjen med hun mellomste og akte litt.

Vi har så lyst på hytte! Er veldig glade i å gå på ski. Synd det er så dyrt :-(

Hvor var dere da? Hyttene i Lyngdal? Har hørt om dem, men ikke vært der selv? Eller et annet sted? Fortell da!

Skrevet

Jada, vi kom oss avgårde. Vanvittig med snø der opp! Dessverre ble begge jentene dårlige - kvalme og vondt i magen, men heldigvis ikke noe oppkast. Hadde en liten skitur på lørdag alle fem, men med kvalm og sutrende jente, var det ikke det helt store.

Etter ei natt med minimalt med søvn, tok min kjære med seg eldstemann (snart 7) og minstemor (i pulk) på skitur, og de hadde en flott tu. Jeg ble igjen med hun mellomste og akte litt.

Vi har så lyst på hytte! Er veldig glade i å gå på ski. Synd det er så dyrt :-(

Hvor var dere da? Hyttene i Lyngdal? Har hørt om dem, men ikke vært der selv? Eller et annet sted? Fortell da!

Synd de ble syke!! Vi var i lyngdal ja, var full fart hele helga, men innedørs :) Nydelig å sitte der i boblebad og ta en dukkert i svømmebasenget.Vi fikk oss mang en latter i de sene nattetimene. Knallgøy :)

Vi eide hytte sammen med svigers for noen år siden på gautestad, fint og ikke altfor dyrt tror jeg. Med tilgangen vi har på hytter gjennom firmaet han jobber i, trenger vi ikke eie. Ja vi vet å sette pris på det :) Når du ønsker deg noe sterkt nok, så får du det vel? Det ordner seg for snille jenter :) Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...