Gå til innhold

Marokko i vinterferien!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi har bestilt tur til Marokko i vinterferien. Agadir.

Noen som har vært der og har noen tips?

Jeg har søkt masse på UD og slikt før vi bestilte om dette er trygt, og for meg virker det slik. Noen som har hørt noe annet?

Skrevet

Min mann var nylig i Marokko på en lengre jobbreise. Han kom ned en stund før det hele begynte, og dro hjem igjen to uker senere. De hadde ingen problemer og følte seg ikke utrygge, men lot gjerne være å opplyse om at de var norske når de var ute og spiste osv. sånn for sikkerhets skyld. Tror ikke det skulle være noen større risiko å dra ned dit. Jeg ville reist.

Skrevet

Min mann var nylig i Marokko på en lengre jobbreise. Han kom ned en stund før det hele begynte, og dro hjem igjen to uker senere. De hadde ingen problemer og følte seg ikke utrygge, men lot gjerne være å opplyse om at de var norske når de var ute og spiste osv. sånn for sikkerhets skyld. Tror ikke det skulle være noen større risiko å dra ned dit. Jeg ville reist.

Tusen takk for betryggende svar! Jeg er egentlig mest redd for flyturen (har flyskrekk) og lager nok noen "historier" i hodet mitt om andre ting også.

Har du noen gode tanker om flyturen også kanskje?

Skrevet

Tusen takk for betryggende svar! Jeg er egentlig mest redd for flyturen (har flyskrekk) og lager nok noen "historier" i hodet mitt om andre ting også.

Har du noen gode tanker om flyturen også kanskje?

Valium? :)

Det finnes jo flyskrekk-kurs, men det er vel gjerne litt kort varsel i denne omgang.

Skrevet

Jeg har vært der og syntes det var en ganske kjedelig og sovende by. Var der i januar. Restaurantene var nesten tomme osv. Men anbefaler på det sterkeste å bli med på en utflukt til anti-atlas fjellene. En stor opplevelse hvor du blant annet kan se oaser. Det er også gøy å gå på markedet (souken). Der kan du få kjøpt alt mulig med muligheter for pruting. Tagine er en marrokansk matspesialitet som du bare må prøve. Billig og godt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...