Gå til innhold

Snøværet i Oslo - umulig med vogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere småbarnsforeldre rundt om i Oslo og omegn, kommer dere dere ut i snøværet med barnevogna ?

Det er nermest helt ufremkommelig i området rundt der vi bor på fortau og gater, og vi bor sentralt i Oslo!

Skrevet

Jeg føler med deg, det er fint å være ferdig med barnevogn-årene i sånt vær.

Jeg brukte akebrett på sånne dager. Jeg vet ikke hvor stor ungen din er, men de finnes for babyer også.

Hvis du pleier å ha mye rart i kurven under vogna, bør du ta det i en ryggsekk.

Skrevet

De dagene jeg har måttet ha med Snorkfrøkna ut i den verste snøen, har jeg brukt snowraceren til Lillemann. ;)

Skrevet

Prøv deg med rullestol. Det er helt umulig å gå ut overhodet.

Har du så stor unge at du kan bruke akebrett?

Skrevet

Herregud da, er hu helt avhengig av barnevogn?

Da får du faen meg holde deg inne.

Er så jævla lei av disse kvinnfolka som tror de eier hele veien bare fordi de har barnevogn med seg.

Skrevet

Herregud da, er hu helt avhengig av barnevogn?

Da får du faen meg holde deg inne.

Er så jævla lei av disse kvinnfolka som tror de eier hele veien bare fordi de har barnevogn med seg.

Må ha med babyen, vel.

Uhuuuuu! ble lei meg jeg nå.....

hvorfor er du så slem ?????

Posta på galt forum ved en feiltagelse, men tydeligvis ikke aksept for det, nei.

j....vla drittfyr.

Skrevet

Prøv deg med rullestol. Det er helt umulig å gå ut overhodet.

Har du så stor unge at du kan bruke akebrett?

rullestol er sikkert enda verre, ja.

Har baby.

:-)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Må ha med babyen, vel.

Uhuuuuu! ble lei meg jeg nå.....

hvorfor er du så slem ?????

Posta på galt forum ved en feiltagelse, men tydeligvis ikke aksept for det, nei.

j....vla drittfyr.

Skjønner godt at du blir frustrert over all snøen når du er avhengig av vogn. Vet hvor tungt det er å dytte rundt på en vogn når det er masse snø. Vi er ferdig med vogn nå da!

Men babyen din er kanskje for liten til å sitte på baby-akebrett. Veldig greit i slikt føre!

Skrevet

Vaktmester i trassalder.

Fyren kjørte frem og tilbake på en gangvei, med traktor og skuffa oppe i lufta. Jeg spurte om han ikke kunne senke skuffa i 10 minutter og brøyte de 100 meterne likegodt, så folk kunne komme fram med vogner? Men "nei, det skal kommunen gjøre!" Kommunen kom aldri og brøyta, og det visste han. Skal de brøyte så skal de brøyte.

Skrevet

Skjønner godt at du blir frustrert over all snøen når du er avhengig av vogn. Vet hvor tungt det er å dytte rundt på en vogn når det er masse snø. Vi er ferdig med vogn nå da!

Men babyen din er kanskje for liten til å sitte på baby-akebrett. Veldig greit i slikt føre!

Han sitter ikke selv enda, men det er kanskje ikke nødvendig på sånn baby-akebrett ?

Gjest blomsterløk
Skrevet

Han sitter ikke selv enda, men det er kanskje ikke nødvendig på sånn baby-akebrett ?

Nei, det er med rygg, og belte til å feste rundt magen, slik at han blir holdt oppe. Men kanskje ikke så bra å sitte slik før han har begynt å sitte selv? Det vet ikke jeg.

Vi får håpe det stopper å snø, slik at det muligens kan bli brøytet skikkelig.

Skrevet

Vaktmester i trassalder.

Fyren kjørte frem og tilbake på en gangvei, med traktor og skuffa oppe i lufta. Jeg spurte om han ikke kunne senke skuffa i 10 minutter og brøyte de 100 meterne likegodt, så folk kunne komme fram med vogner? Men "nei, det skal kommunen gjøre!" Kommunen kom aldri og brøyta, og det visste han. Skal de brøyte så skal de brøyte.

*sukk*

Skal ikke klage på brøytinga her i sentrum, men det var disse brøytekantene.......uten at vi snakker mer om brøytekanter, for den tråden der tok virkelig helt av.

Nei, det er best å holde seg inne.

Skrevet

Nei, det er med rygg, og belte til å feste rundt magen, slik at han blir holdt oppe. Men kanskje ikke så bra å sitte slik før han har begynt å sitte selv? Det vet ikke jeg.

Vi får håpe det stopper å snø, slik at det muligens kan bli brøytet skikkelig.

Ok, takk!

Skrevet

Jo! Ellers vil jo ungen bare velte av. Selv om det er kanter og ryggstøtte så skal ikke et så liten baby sitte i det.

Skrevet

Bæresele eller bæremeis brukte jeg veldig mye da jeg bodde i oslo. Lettvint og greit.

Skrevet

rullestol er sikkert enda verre, ja.

Har baby.

:-)

Da blir det nok lettere med bæresele :o)

Gjest trallte
Skrevet

Skulle tro det aldri har vært vinter i Norge før! Vi har tusen års tradisjoner med den slags!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...