Gå til innhold

8 mnd og opp og stå!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har knapt lært å krabbe, men virker ikke særlig interessert i å videreutvikle sine ferdigheter på den fronten.

Nei, nå skal han reise seg opp! Gjerne gå litt også. Så fort han finner noe å gripe fatt i er det opp og stå, på vaklende, ustøe ben. Han slipper seg også. Han kjenner overhodet ikke sin egen begrensning og deiser i gulvet rett som det er. Må passes hele tiden.

Moro, men slitsomt.Hadde håpet at han ville lære seg å krabbe ordentlig først, men tilsynelatende skal alt skje på en gang nå:-)

Skrevet

Han er sikkert helt utrolig nydelig der han står og vakler!

Det at han faller hele tiden er jo med på å lære ham hvor grensene går. Om ikke så lenge blir han stødigere, og han går antageligvis før han er året.

Skrevet

Det at han faller hele tiden er jo med på å lære ham hvor grensene går. Om ikke så lenge blir han stødigere, og han går antageligvis før han er året.

Hi-hi, ja, han er fantastisk!

Uff, postet det på feil forum, ser jeg.

ja,ja

Skrevet

Vesla mi gjorde også alt på en gang. På 1/2 års dagen satt ho seg opp. I mnd. mellom 6 og 7 mnd. lærte ho da å sitte, krabbe og reise seg opp. Syntes det var artig jeg da:-)

Skrevet

Vesla mi satt, krabbet og reiste seg opp før ho var 7 mnd. Men å gå var ikke så interessant. Det begynte ho først å gjøre da ho var 13 1/2 mnd. Så noen er tidlig på noe men sen på andre ting:-)

Skrevet

Alle mine begynte å jogge ved 2 måneders alder. Ved 8 måneder var de nesten ferdige med universitetet. De var så søte der de turnet under taket under forelesningene.

Yuhuu, altså.

Skrevet

Alle mine begynte å jogge ved 2 måneders alder. Ved 8 måneder var de nesten ferdige med universitetet. De var så søte der de turnet under taket under forelesningene.

Yuhuu, altså.

blæææh!

jeg var ugheldig og posta innlegget mitt under feil forum, skulle vært på foreldre småbarn.

får nok unngjelde for det, ja.

Skrevet

blæææh!

jeg var ugheldig og posta innlegget mitt under feil forum, skulle vært på foreldre småbarn.

får nok unngjelde for det, ja.

Yepp! :o)

Skrevet

Hi-hi, ja, han er fantastisk!

Uff, postet det på feil forum, ser jeg.

ja,ja

Jeg fant det selv på feil forum, jeg!!!

Gjest girasol
Skrevet

Knærten min skulle også reise seg opp i både knestående og på beina da ha var 8 mnd! Og elsekt å få på seg sko og ut å gå! Gikk bortetter over alt og lagsmed bord og benker. Krabbe gjorde han ikke før han var 9 mnd!... Unger er forskjellige gitt :-)

M.v.h.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...