Gå til innhold

Advokatsekretær

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

- har jeg lyst til å ta. Men hvilken skole har det beste opplegget? Jeg styrer garantert utenom na og mi. Men noen andre som vet om et bra opplegg/ kurs? Har googlet litt, og det er noe som ser bra ut, men er redd for å kaste bort 30 000 på et sted hvor jeg ikke lærer noe.

Gjerne nettbasert undervisning.

Skrevet

Er du helt sikker på at du ønsker å jobbe som advokatsekretær? Vet du hva du går til, fx har jobbet i et advokatfirma som vikar el.lign.?

Jeg jobbet som advokatsekretær via et vikarbyrå for en god del år siden, og var evig takknemlig den dagen jeg kunne slutte der. ALDRI mer advokatsekretær... hehe

Gjest Afvokatsekretæren
Skrevet

Hvorfor styrer du unna MI? Jeg har gått advokatsekretær der. Lærte utrolig mye på skolen og fikk jobb med en gang etterpå.

Gjest advokatsekretæren
Skrevet

Hvorfor styrer du unna MI? Jeg har gått advokatsekretær der. Lærte utrolig mye på skolen og fikk jobb med en gang etterpå.

Hvorfor skriver du afvokatsekretæren. Er det for å være morsom eller vet du ikke bedre?

Gjest A(f)dvokatsekretær
Skrevet

Hvorfor skriver du afvokatsekretæren. Er det for å være morsom eller vet du ikke bedre?

Gikk litt fort fort. Beklager at det plaget deg så voldsomt. God bedring!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Er du helt sikker på at du ønsker å jobbe som advokatsekretær? Vet du hva du går til, fx har jobbet i et advokatfirma som vikar el.lign.?

Jeg jobbet som advokatsekretær via et vikarbyrå for en god del år siden, og var evig takknemlig den dagen jeg kunne slutte der. ALDRI mer advokatsekretær... hehe

Ikke sikkert at jeg vil _jobbe_ som det, men utifra sammensetningen av kurset (det jeg har lest på nett) så kan jeg bruke det til å utvikle den jobben jeg har nå.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg styrer unna mi, fordi jeg har hørt veldig mye negativt om kursene der fra de jeg kjenner som har vært elever der. Dårlige lærere, lærer lite som er relevant for kurset de har valgt, samt at de har hatt problem med å få jobb etterpå. (Har selvfølgelig litt med type kurs man velger og andre faktorer å gjøre også).

Så derfor lurte jeg på om andre hadde noen andre erfaringer de ville dele. Men hvis du har positive ting å dele om mi, så vil jeg selvsagt lese om det.

Gjest advokatsekretær
Skrevet

Gikk litt fort fort. Beklager at det plaget deg så voldsomt. God bedring!

Det plager meg absolutt ikke så voldsomt. Jeg syns egentlig det var litt morsomt at du jobbet som advokatsekretær og ikke klarte å skrive ordet riktig.

Gjest A(f)dvokatsekretær
Skrevet

Det plager meg absolutt ikke så voldsomt. Jeg syns egentlig det var litt morsomt at du jobbet som advokatsekretær og ikke klarte å skrive ordet riktig.

Ok.

Gjest advokatsekretær med jobb
Skrevet

Jeg vil ikke anbefale deg å ta denne utdanningen i det hele tatt. Det utdannes alt for mange advokatsekretærer så svært mange går arbeidsledige.

Skrevet

Ikke sikkert at jeg vil _jobbe_ som det, men utifra sammensetningen av kurset (det jeg har lest på nett) så kan jeg bruke det til å utvikle den jobben jeg har nå.

OK :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...