Gå til innhold

Hvor gir man fra seg gamle briller?

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Jeg vet det er innsamling av gamle briller for å sende de til fattige land. Hvor kan man levere inn brillene? Hos optiker?

På forhånd takk for svar!

Skrevet

Ja, det står i avsiene oppunder jul om en optikerkjede i Oslo som samarbeider med en hjelpeorganisasjon. Mulig det er Krogh optikk???

Prøvd å søk fram en avisartikkel kanskje?

Evt ring og spør! :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Ja, det står i avsiene oppunder jul om en optikerkjede i Oslo som samarbeider med en hjelpeorganisasjon. Mulig det er Krogh optikk???

Prøvd å søk fram en avisartikkel kanskje?

Evt ring og spør! :-)

Prøver å søke, men finner ikke noe jeg blir klok på...bor i Trondheim. Jeg skal en tur på city syd etterpå, så jeg kan vel ta turen innom brilleland der og høre om de tar imot, eller om de vet hvor jeg kan gi dem fra meg. Jeg får snuse litt rundt, og se om jeg finner ut av det. Men takk skal du ha!

Skrevet

Prøver å søke, men finner ikke noe jeg blir klok på...bor i Trondheim. Jeg skal en tur på city syd etterpå, så jeg kan vel ta turen innom brilleland der og høre om de tar imot, eller om de vet hvor jeg kan gi dem fra meg. Jeg får snuse litt rundt, og se om jeg finner ut av det. Men takk skal du ha!

Kanskje du finner noe her? :-)

http://www.google.no/search?hl=no&q=brilleinnsamling&meta=

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...