Gå til innhold

Enda mer om fugledødepidemien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det burde jo være et enkelt valg. Utrolig at folk ringer offentlige instanser for hva-det-skal-være.

Jeg har vurdert om vi bør foreta endringer i småfuglmatingen hjemme, men det er kun fordi fuglebrettet henger i et tre på plena, og de fuglene som kommer dit risikerer da å bæsje på plena hvor vi kan risikere å gå!

Spørsmålet er: Skal jeg kutte ut matingen helt, eller prøve å finne et annet sted å henge brettet, hvor det ikke er aktuelt å gå under.

Men jeg nøyer meg med å tenke på dette for meg selv - jeg har ikke følt det påtvunget å ringe myndighetene for at de skal bestemme dette for meg! ;-)

Skrevet

Ja, det burde jo være et enkelt valg. Utrolig at folk ringer offentlige instanser for hva-det-skal-være.

Jeg har vurdert om vi bør foreta endringer i småfuglmatingen hjemme, men det er kun fordi fuglebrettet henger i et tre på plena, og de fuglene som kommer dit risikerer da å bæsje på plena hvor vi kan risikere å gå!

Spørsmålet er: Skal jeg kutte ut matingen helt, eller prøve å finne et annet sted å henge brettet, hvor det ikke er aktuelt å gå under.

Men jeg nøyer meg med å tenke på dette for meg selv - jeg har ikke følt det påtvunget å ringe myndighetene for at de skal bestemme dette for meg! ;-)

Som om en eller annen telefonsvarer ved Mattilsynet aner om den eller den fuglen er syk eller frisk:

'Ja, _den_ kan du mate, men ikke _den_!'

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...