Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte en velskapt gutt på 3570 gram for 5 dager siden, og har nå opplevd at det kommer faste blodklumper/-levringer på størrelse med en cherrytomat ut av skjeden. Dette skjedde en gang i går, og en gang i dag tidlig etter at jeg hadde stått opp. På sykehuset sa de at morkaken var fin og hel, og livmoren min har trekt seg fint sammen så langt. Andre som har opplevd dette? Kan disse blodklumpene være farlige?? Kan det være at ikke hele morkaken kom ut?? Er veldig bekymret for at noe er galt, og håper noen kan gi meg et svar så snart som mulig:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218772-blodklumper-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt normalt. Etter at jeg fikk lillesøster kom det ut en blodklump som var større enn en grapefrukt. Ble ganske overrasket da, ja.

Hadde også noen skikkelig svære etter at lillebror ble født.

Det er bare levret blod som kommer ut, og ingenting å bekymre seg for.

Annonse

Det er helt normalt. Etter at jeg fikk lillesøster kom det ut en blodklump som var større enn en grapefrukt. Ble ganske overrasket da, ja.

Hadde også noen skikkelig svære etter at lillebror ble født.

Det er bare levret blod som kommer ut, og ingenting å bekymre seg for.

Større en en grapefrukt? Det er jo nesten like stort som et babyhode;-)

Større en en grapefrukt? Det er jo nesten like stort som et babyhode;-)

Ja, og jeg tuller ikke heller. Husker jeg satt og spiste lunsj da jeg plutselig kjente at "noe" var på vei ut. Jeg sprang inn på do, og i bindet lå den gedigne blodklumpen og skalv.

Fikk jo litt sjokk da. Ringte på jordmor og hun sa det var helt normalt.

Det kom flere, mindre klumper etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...