amber sun Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 kommer ikke inn på hotmail. . :-( Ser det ligger flere mailer og venter, men jeg får ikke åpnet noe fordi jeg ikke kommer inn! Flere som har problemer med hotmail idag? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Så det er din tur til å ha mailtrøbbel nå? Uff, du har min medfølelse. Kjempeirriterende å ikke få lest mailene sine! G-mailen min oppfører seg bra. *Bank i bordet* 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg kom inn på hotmailen min med en gang jeg! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Så det er din tur til å ha mailtrøbbel nå? Uff, du har min medfølelse. Kjempeirriterende å ikke få lest mailene sine! G-mailen min oppfører seg bra. *Bank i bordet* Gmailen min er også iorden. Men jeg ser det ligger 3 !! mailer og venter! (ser det på msn-ruta), og jeg får ikke lest dem! Jeg er kjempefrustrert når jeg ser jeg har mail men ikke får lest dem. *sukk* Og nå må jeg ut med hunden igjen. :-) Kanskje hotmailen virker etterpå. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Jeg kom inn på hotmailen min med en gang jeg! Heldigen.... Kanskje den funker om en liten stund. HÅper det. Dumt når jeg ser det ligger mail der som jeg ikke får åpnet. :-( 0 Siter
jaime Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Det meste er galt med Hotmail, sånn generelt, men det var sikkert ikke det du ville vite. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Det meste er galt med Hotmail, sånn generelt, men det var sikkert ikke det du ville vite. hehe det var jo også en måte å si det på. ;-P Kommer fortsatt ikke inn. *sukk* Fikk lest mail fra hotmail tidligere idag, men nå er det helt umulig å komme inn. jaja Jeg har ikke tid å sitte her stort lenger nå likevel, så jeg får sjekke mailen senere heller. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Heldigen.... Kanskje den funker om en liten stund. HÅper det. Dumt når jeg ser det ligger mail der som jeg ikke får åpnet. :-( Ja, kjenner igjen det. Vil gjerne lese mailen med en gang. Håper det retter seg fort da! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Ja, kjenner igjen det. Vil gjerne lese mailen med en gang. Håper det retter seg fort da! takk. :-) ja, jeg vil også lese mail med en gang jeg ser det ligger noe der. Kjempefrustrerende når jeg ikke får lest den. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Gmailen min er også iorden. Men jeg ser det ligger 3 !! mailer og venter! (ser det på msn-ruta), og jeg får ikke lest dem! Jeg er kjempefrustrert når jeg ser jeg har mail men ikke får lest dem. *sukk* Og nå må jeg ut med hunden igjen. :-) Kanskje hotmailen virker etterpå. Ja, håper mailen din funker snart. jeg skjønner veldig godt frustrasjonen! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hva har du på gang, da, om du er SÅ nysgjerrig på det som ligger der? Antakelig er det vel bare spam, jeg får mengder med spam på hotmailen hver eneste dag. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Hva har du på gang, da, om du er SÅ nysgjerrig på det som ligger der? Antakelig er det vel bare spam, jeg får mengder med spam på hotmailen hver eneste dag. Ånei, det er ikke spam. Jeg venter flere spennende mailer ser du. :-) Men hele nettet har jo vært ute av drift ikveld! Nesten ingen nettsider som har virket, så det må være noe et annet sted som virker inn på det. Nå virker ihvertfall dol. :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg kom ikke inn på noe i går, tror en server var nede. 0 Siter
amber sun Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg kom ikke inn på noe i går, tror en server var nede. Endelig fikk jeg lest mail! *puster lettet ut* ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Endelig fikk jeg lest mail! *puster lettet ut* ;-) I går kom jeg ikke inn på msn/startsiden. Frustrerende! Men i dag er alt i orden igjen, og godt er det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.