Gå til innhold

Hva er galt med hotmail?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kommer ikke inn på hotmail. .

:-(

Ser det ligger flere mailer og venter, men jeg får ikke åpnet noe fordi jeg ikke kommer inn!

Flere som har problemer med hotmail idag?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Så det er din tur til å ha mailtrøbbel nå? Uff, du har min medfølelse. Kjempeirriterende å ikke få lest mailene sine!

G-mailen min oppfører seg bra. *Bank i bordet*

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg kom inn på hotmailen min med en gang jeg!

Skrevet

Så det er din tur til å ha mailtrøbbel nå? Uff, du har min medfølelse. Kjempeirriterende å ikke få lest mailene sine!

G-mailen min oppfører seg bra. *Bank i bordet*

Gmailen min er også iorden.

Men jeg ser det ligger 3 !! mailer og venter! (ser det på msn-ruta), og jeg får ikke lest dem! Jeg er kjempefrustrert når jeg ser jeg har mail men ikke får lest dem.

*sukk*

Og nå må jeg ut med hunden igjen. :-) Kanskje hotmailen virker etterpå.

Skrevet

Jeg kom inn på hotmailen min med en gang jeg!

Heldigen....

Kanskje den funker om en liten stund. HÅper det. Dumt når jeg ser det ligger mail der som jeg ikke får åpnet. :-(

Skrevet

Det meste er galt med Hotmail, sånn generelt, men det var sikkert ikke det du ville vite. :P

Skrevet

Det meste er galt med Hotmail, sånn generelt, men det var sikkert ikke det du ville vite. :P

hehe det var jo også en måte å si det på. ;-P

Kommer fortsatt ikke inn. *sukk*

Fikk lest mail fra hotmail tidligere idag, men nå er det helt umulig å komme inn.

jaja

Jeg har ikke tid å sitte her stort lenger nå likevel, så jeg får sjekke mailen senere heller.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Heldigen....

Kanskje den funker om en liten stund. HÅper det. Dumt når jeg ser det ligger mail der som jeg ikke får åpnet. :-(

Ja, kjenner igjen det.

Vil gjerne lese mailen med en gang.

Håper det retter seg fort da!

:)

Skrevet

Ja, kjenner igjen det.

Vil gjerne lese mailen med en gang.

Håper det retter seg fort da!

:)

takk. :-)

ja, jeg vil også lese mail med en gang jeg ser det ligger noe der.

Kjempefrustrerende når jeg ikke får lest den.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Gmailen min er også iorden.

Men jeg ser det ligger 3 !! mailer og venter! (ser det på msn-ruta), og jeg får ikke lest dem! Jeg er kjempefrustrert når jeg ser jeg har mail men ikke får lest dem.

*sukk*

Og nå må jeg ut med hunden igjen. :-) Kanskje hotmailen virker etterpå.

Ja, håper mailen din funker snart.

jeg skjønner veldig godt frustrasjonen!

Gjest Elextra
Skrevet

Hva har du på gang, da, om du er SÅ nysgjerrig på det som ligger der? :P

Antakelig er det vel bare spam, jeg får mengder med spam på hotmailen hver eneste dag.

Skrevet

Hva har du på gang, da, om du er SÅ nysgjerrig på det som ligger der? :P

Antakelig er det vel bare spam, jeg får mengder med spam på hotmailen hver eneste dag.

Ånei, det er ikke spam. Jeg venter flere spennende mailer ser du. :-)

Men hele nettet har jo vært ute av drift ikveld! Nesten ingen nettsider som har virket, så det må være noe et annet sted som virker inn på det.

Nå virker ihvertfall dol. :-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg kom ikke inn på noe i går, tror en server var nede.

Skrevet

Jeg kom ikke inn på noe i går, tror en server var nede.

Endelig fikk jeg lest mail!

*puster lettet ut*

;-)

hare1365380455
Skrevet

Endelig fikk jeg lest mail!

*puster lettet ut*

;-)

I går kom jeg ikke inn på msn/startsiden. Frustrerende! Men i dag er alt i orden igjen, og godt er det!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...