Gå til innhold

Kunstløp og barndomsminner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg er den eneste som sitter klistret til skjermen og ser alle grener innenfor kunstløp. Jeg elsker god kunstløp, og husker fra barndommen hvor fantastisk det var å være 11 år og få lov til å se på sendingene som gikk etter klokka elleve. Den gangen var det jentenes rosa og lyseblå paljettdrakter som gjorde susen, åttitall som det var blitt(så vidt)

Kanskje jeg er en kunstløpnerd, rett og slett:o) og at det bare er meg som skal sitte i kveld og se menn svinge seg ute på banen.

Jeg gleder meg til isdansen jeg.

Skrevet

Jeg så han amerikske svanen i går, akkurat nå synes jeg curling er spennende.

Skrevet

Jeg så han amerikske svanen i går, akkurat nå synes jeg curling er spennende.

Svanen kunne ikke måle seg med Plushenko, eller noe i den dur. Men takk for at du minnet meg på hele greia. Sendinga begynte klokka 19.00 på eurosport, så jeg logger av og får kontakt med "my inner child":o)

Vh

Skrevet

Svanen kunne ikke måle seg med Plushenko, eller noe i den dur. Men takk for at du minnet meg på hele greia. Sendinga begynte klokka 19.00 på eurosport, så jeg logger av og får kontakt med "my inner child":o)

Vh

Det går på sv1 nå også :o)

Skrevet

Jeg så (tilfeldigvis) en ung, blond veeeeeeldig russisk fyr gå kunstløp sent i går kveld - det var reprise fra tidligere på dagen eller noe.

Guri, han var _god_.

Skrevet

Jeg så (tilfeldigvis) en ung, blond veeeeeeldig russisk fyr gå kunstløp sent i går kveld - det var reprise fra tidligere på dagen eller noe.

Guri, han var _god_.

Helt suveren:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...