bugge -jenta Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Lurer på om jeg er den eneste som sitter klistret til skjermen og ser alle grener innenfor kunstløp. Jeg elsker god kunstløp, og husker fra barndommen hvor fantastisk det var å være 11 år og få lov til å se på sendingene som gikk etter klokka elleve. Den gangen var det jentenes rosa og lyseblå paljettdrakter som gjorde susen, åttitall som det var blitt(så vidt) Kanskje jeg er en kunstløpnerd, rett og slett:o) og at det bare er meg som skal sitte i kveld og se menn svinge seg ute på banen. Jeg gleder meg til isdansen jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Jeg så han amerikske svanen i går, akkurat nå synes jeg curling er spennende. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Jeg så han amerikske svanen i går, akkurat nå synes jeg curling er spennende. Svanen kunne ikke måle seg med Plushenko, eller noe i den dur. Men takk for at du minnet meg på hele greia. Sendinga begynte klokka 19.00 på eurosport, så jeg logger av og får kontakt med "my inner child":o) Vh 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Svanen kunne ikke måle seg med Plushenko, eller noe i den dur. Men takk for at du minnet meg på hele greia. Sendinga begynte klokka 19.00 på eurosport, så jeg logger av og får kontakt med "my inner child":o) Vh Det går på sv1 nå også ) 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg så (tilfeldigvis) en ung, blond veeeeeeldig russisk fyr gå kunstløp sent i går kveld - det var reprise fra tidligere på dagen eller noe. Guri, han var _god_. 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg så (tilfeldigvis) en ung, blond veeeeeeldig russisk fyr gå kunstløp sent i går kveld - det var reprise fra tidligere på dagen eller noe. Guri, han var _god_. Helt suveren:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.