Gå til innhold

Mann med psykopatiske trekk.

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne -63

Jeg er gift med en mann med psykopatiske trekk.

Ser han ikke som psykopat,-men han har mange av disse trekkene i yttergrensene.

Om jeg ikke visste dette før?

Det har gått mer og mer opp for meg at han er en del i grenseland.

Men jeg er glad i han!

Og jeg ønsker virkelig å være sammen.Men jeg trenger å forstå han.Og jeg trenger noen gode råd hvordan jeg skal takle den psykopatiske delen av han.

Det er jo den andre delen som jeg er glad i.

Noen som kan hjelpe meg med å forstå han og hvordan jeg kan få det bra?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218786-mann-med-psykopatiske-trekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil aldri kunne få et lykkelig liv med en psykopat uansett hvor mye du ønsker å forstå han. En psykopat vil aldri kunne forandre seg, og kanskje bli verre jo eldre han blir.

Akkurat det er faktisk feil.

Mennesker med sterke særegne personlighetstrekk/karakterbrister har en tendens til å bli mer avslepne og runde i kantene med årene.

Mennesker som har såpass mange karakterbrister at det vil falle inn under (den nå utdaterte) betegnelsen psykopat, vil i de fleste tilfeller ikke endre seg hverken i positiv eller negativ retning.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...