Gjest Kvinnen26 Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Det forundrer meg stadig at "erfarenhet" virker å defineres av hvor mange man har vært sammen med/ har ligget med? Selv har jeg bare hatt én kjæreste og ligget med én - nemlig kjæresten min gjennom de siste 8 årene. Vi har hatt sex hundrevis av ganger, på hundrevis av forskjellige måter, steder osv. men likevel anses jeg altså for å være uerfaren!! Mens venninner som har hatt ti enkeltstående one-night-stands i fylla, men ikke har klart å holde på et forhold så mye som en uke, per definisjon er ERFARNE?? Jeg undres på hvem som er "best" i senga? Meg eller dem... Jeg ser stadig at folk diskuterer om det finnes noe slags øvre tak for antall partnere. Men det blir etter min mening helt meningsløst i dag. Alle vet at ingenting er flauere enn å IKKE ha hatt seg med alle og enhver. Selv vil jeg knapt innrømme overfor folk at jeg bare har hatt én, for erfaringsmessig utvikler en slik uttalelse seg til en evigvarende diskusjon om hvorvidt jeg kaster bort livet mitt, jeg kommer garantert til å angre, hva er det som feiler meg ettersom jeg ikke har klart å få flere, det må være noe galt med meg som ikke KAN få flere, kjæresten min må være utrolig rar, og den eneste som "holder ut" osv. Av alle ting som diskuteres på fester, vorspiel osv. så er det nærmest ingenting som engasjerer folk mer enn dette. Jeg pleier å si at "sex is the new thin". Før var det å være tynn det viktigste i verden for en ung kvinne, nå er det det å ha hatt masse sex [underforstått, da må man være attraktiv]. En i min bekjentskapskrets sendte link til en VG-artikkel om unge kvinner som hadde vært med i en underlivsundersøkelse der kravet for deltakelse var at man hadde hatt under fire partnere, men denne informasjonen hadde visst blitt lekket gjennom en e-post-liste eller noe sånt. Uansett, et par av jentene som var blitt, sitat, "sex-uthengt" stod frem i VG. Og min bekjent sendte altså link til denne artikkelen til hele sin e-postliste med kommentaren: "Slik ser altså jenter som har hatt under fire partnere ut, hehe". [underforstått, jentene var ikke spesielt pene]. Hva feiler det folk? Har det å ikke ha hatt sex med mange forskjellige blitt det aller siste tabu, den største grunn til stigmatisering og skam? Hva tror folk? Har flere kjærester og mange sexpartnere blitt et statusjag i tillegg til alle de andre arenaene vi må prestere på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218791-hva-er-%C3%A5-ha-erfaring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaime Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Enig med deg, stort sett. Sier man at man har hatt én partner heromkring, kommer kommentarene dettende med en gang. Om man som du sier allikevel har prøvd det meste på de fleste måter, så spiller det liksom ingen rolle sålenge du har gjort det med samme pikk/pussy. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218791-hva-er-%C3%A5-ha-erfaring/#findComment-1620708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lene Stolen Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Like lite som vi kritiserer deg, like lite bør du kritisere andre som har hatt et godt liv med noe flere sexpartnere enn deg. Å få respekt for dine valg i livet, betinger at du respekterer andres valg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/218791-hva-er-%C3%A5-ha-erfaring/#findComment-1620877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.