Gå til innhold

Fikk ingen valentine gave eller oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikke et koselig hjemmelaget kort fra 9-åringen min - men hadde ikek forventet noen heller - Valentine betyr intet for meg.

Skrevet

Nei, jeg fikk ingenting. Og ble ikke skuffa heller, Vi markerer ikke den dagen.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei, ingenting. Men er ikke skuffet, feirer ikke dagen uansett :)

Skrevet

Og når jeg leser Flisas svar under her, så kommer jeg på at jeg fikk et nydelig rødt papirhjerte av min sjuåring der det stod at hun var kjempeglad i meg, og at jeg var den aller beste mammaen.

Det rørte nok, ja.

(I farta så tenkte jeg bare sånn kjærestegreie :-).)

Skrevet

De fleste av oss har levd hele livet uten å vite om eller bry oss om denne dagen.

Hvorfor bli skuffet hvis det ikke skjedde noe i år?

Skrevet

Jeg fikk en valentineklem pr. sms. :o) Har aldri feiret valentine.

Skrevet

Jeg fikk et flott kort fra sønnen min med et hjerte i glitter og greier, og han hadde skrevet MAMMA inni hjertet. :)

Valentine's Day betyr nada for meg, men akkurat dette var jo litt koselig :)

Gjest men det var ikke nødvendig, bryr meg ikke
Skrevet

bare en "god valentine, forresten" fra kjæresten

Gjest "skara"
Skrevet

Ga du noe selv på valentine da???

Vi har ikke den tradisjonen, men jeg fant en liten søt bamse som holdt ett hjerte, måtte jo bare kjøpe og gi den til min elskede :)))

Han ble jo så glad, men ble litt lei seg for at han ikke hadde ordnet noe til meg. Så i går reiste vi på resturang og spiste en bedre middag :)))

Skrevet

Valentine har ikke klart å få fotfeste her i landet, noe jeg synes er helt OK. Så nei ikke fikk jeg noe og ikke gav jeg noe, og ikke er jeg skuffet for det.

Fikk nye goggler av poden til morsdag, og da ble jeg glad.

Skrevet

Fikk en stor bukett med røde roser med et hjerte midt i, av godmannen min!

Skrevet

Nei.

-og det er helt iorden.

Den eneste av oss som fikk noe var guttungen på 6 år som fikk et Valentineskort av bestekameraten sin :-). De lagde det på skolen.

Skrevet

Vi dro ut for å spise sammen bare vi to, mens ungene var på sfo. Koselig. Noen gave er ikke nødvendig, synes

Gjest Flystripa
Skrevet

Nei, ingen gave, men et hjerte på msn :)

Jeg er ikke skuffet.

Gjest amerikansk komers
Skrevet

Jeg elsker min kjæreste over alt i verden.

Men jeg ga ingen oppmerksomhet på denne dagen. Dette fordi jeg er norsk og ikke har noen sans for å ta over enhver amerikansk skikk.

Skrevet

Jeg fikk en sms fra bestevenninna mi, der hun sa hun ville gi meg en stor klem fordi jeg er den jeg er.

Det var nå litt koselig da, men sånn ellers har jeg ikke noe forhold til denne dagen, og hadde ikke forventet å få noen oppmerksomhet fra noen likevel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...