Gå til innhold

Fikk ingen valentine gave eller oppmerksomhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.

Og da jeg kommenterte det (gikk forbi blomsterbutikk med trettenhundre valentinsdingser) sa han bare "jaja, det er jo jeg som er kjerringa i forholdet, så egentlig er det jeg som burde hatt gave". ;)

Skrevet

Jeg fikk blomster og bamse og en "magic bean" og en T-skjorte.

Min samboer fikk hjertesjokolade og gavekort på kjærestespa sammen med meg, også laget jeg fin middag med vin til han.

Vi har vært sammen halvannet år, i fjor var vi "på hver sin kant av landet" på Valentines, så det var liksom første Valentines sammen.

Det dabber nok av med årene ... ;)

Skrevet

Har gitt ettertrykkelig beskjed om at det ikke skal kjøpes noe Valentines-kliss. Den slags Bushifisering vil jeg ikke være med på.

Gjest stemorsan
Skrevet

Har gitt ettertrykkelig beskjed om at det ikke skal kjøpes noe Valentines-kliss. Den slags Bushifisering vil jeg ikke være med på.

Bushifisering hahahaha!!!!!!!!

Det er nok mange dager og tradisjoner handelstanden er glad for.

Hva med morsdag, farsdag, jula, halloween osv.?? Snart har vi MetteMarit dag ja og da selges blonde parykker og natural look de lux..

Jeg for min del bryr meg lite om slike dager..

kakki1365380609
Skrevet

Jeg fikk sjokk :o) Da jeg sto opp hadde mannen i huset satt et skjønt kort og en presang oppå brødboksen til meg. En søt "kattekopp" slik at jeg kunne drikke te og varme meg og fine ord i kortet. Heeeelt uventet ja. Vi er gift på niende året og aldri pleid å gjøre slikt. Han fikk en litt bedre middag enn vanlig da han kom hjem fra jobb :o) Men jeg hadde ikke blitt skuffet om jeg ikke fikk noe.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Nei, og jeg er IKKE skuffa. Er mektig lei av alle disse amerikansek skikkene som blir tredd over hodet på oss av handelsstanden.

Gjest søt vikar
Skrevet

En vikar på jobb hadde kjøpt røde sjokoladehjerter til alle jentene på jobb, snakk om genistrek. Ble helt imponert jeg:)

Skrevet

Jeg fikk ingenting, og synes det var helt greit. Synes det hele er helt teit jeg. Bare industrien som skal tjene på dette, slik at de prøver å lage dårlig samvittighet på folk, også at de føler seg presset til å gi noe den dagen.

Skrevet

Ja - men jeg hadde like gjerne sett at jeg ikke gjorde det.

Ikke for at det ikke var hyggelig, men fordi jeg overhode ikke har sansen for en slik kommersialisert dag....

Skrevet

Ser at de fleste heldigvis verken feirer valentine eller ble skuffet over manglende gaver.

Men til deg og de som ble skuffet; hva pokker ga dere selv? Valentine handler ikke om at menn skal kjøpe gaver til sine kvinner. Dette går begge veier.

Dere burde skamme dere over å bli skuffet over manglende gaver når dere ikke gir en dritt selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...