Gå til innhold

kopiere fra vanlig musikkcd til pc

Anbefalte innlegg

Gjest hmmmmmmmmm9
Skrevet

hvordan gjøres det?

får kopiert over ikonene, men det kommer ikke lyd fra filene

Gjest hmmmmmmmmmmm9
Skrevet

Hvilket program bruker du da?

mmmm, intet... :0)

setter cd'en i, "åpne mappen og vis filene". "send filer til" "dokumenter"

Skrevet

Jeg er ikke noen kløpper på dette i det hele tatt, men du må ha et program som f.eks Windows Media Player, og så velger du "RIPP" og følger instruksjonene.

Det finnes etter sigende mange program som lar deg "rippe".

Gjest hmmmmmmmmmm9
Skrevet

Jeg er ikke noen kløpper på dette i det hele tatt, men du må ha et program som f.eks Windows Media Player, og så velger du "RIPP" og følger instruksjonene.

Det finnes etter sigende mange program som lar deg "rippe".

fint, skal jeg rippe til annet format eller bevare gjeldende, tror du?

Gjest ChiengMai
Skrevet

fint, skal jeg rippe til annet format eller bevare gjeldende, tror du?

Det vanligste til bruk på PC er å rippe i mp3, eller forsåvidt også wma. Sistnevnte tar halvparten av plassen i forhold til mp3 ved samme kvalitet.

Vanlig musikk-CD bruker et format som ikke brukes ved kopiering til PC. cda-filer vil ikke fungere ved kopiering til PC, dette er et CD-format.

Gjest hmmmmmmm9
Skrevet

Det vanligste til bruk på PC er å rippe i mp3, eller forsåvidt også wma. Sistnevnte tar halvparten av plassen i forhold til mp3 ved samme kvalitet.

Vanlig musikk-CD bruker et format som ikke brukes ved kopiering til PC. cda-filer vil ikke fungere ved kopiering til PC, dette er et CD-format.

takk for svar, kan jeg også brenne musikk over til dvd plate? er visst veldig grønn jeg

Gjest ChiengMai
Skrevet

takk for svar, kan jeg også brenne musikk over til dvd plate? er visst veldig grønn jeg

Du kan jo brenne dem til DVD som mp3, men om du kan bruke dem noe sted aner jeg ikke. De mp3-filene jeg spiller på min DVD-spiller ligger på CD-R.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...