Gjest Hjelp Skrevet 12. mars 2001 Skrevet 12. mars 2001 Hvor er sjelen min blitt av? Den kan vel ikke bare forsvinne.. Jeg er redd du skal se at den er borte. Jeg ser sjelen i dine øyne. Ser den fra et sted langt inni mitt hode. Føler meg så utrolig ensom Hvor er det blitt av meg, som var så glad? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. mars 2001 Skrevet 12. mars 2001 Ja, hva skal jeg svare på dette? Er du deprimert du som var glad før? Vet du ikke hvem du er eller hva og hvor du er? Jeg kan ikke svare, bare spørre. 0 Siter
Gjest Hjelp Skrevet 12. mars 2001 Skrevet 12. mars 2001 Ja, hva skal jeg svare på dette? Er du deprimert du som var glad før? Vet du ikke hvem du er eller hva og hvor du er? Jeg kan ikke svare, bare spørre. Føler meg ikke deprimert eller lykkelig føler ikke.. Jeg sint på meg selv. føler ikke at jeg har noen sjel.. Eller personlighet, alt det jeg sier og gjør er et skuespill Har lyst å våkne, men jeg føler at jeg bare svinner hen inn i mitt eget hode. Min egen verden Det blir verre og verre for hver dag, håper at det skal gi seg, hvis jeg bare klarer å finne problemet.. Tidligere var jeg veldig utadvendt og var alltid med venner, hele døgnet. Nå er jeg sjeldnere og sjeldnere med dem, tvinger meg selv av og til, men jeg føler at de ser rett gjennom meg, og jeg blir redd 0 Siter
kozy Skrevet 13. mars 2001 Skrevet 13. mars 2001 kjenner meg igjen i det du skriver!! vet ikke hva jeg skal si for å hjelpe, men ikke gi opp..kjemp! finn sjelen din igjen!! sender deg masse oppmuntring og ende mer klemmer... 0 Siter
Gjest Hjelp Skrevet 14. mars 2001 Skrevet 14. mars 2001 kjenner meg igjen i det du skriver!! vet ikke hva jeg skal si for å hjelpe, men ikke gi opp..kjemp! finn sjelen din igjen!! sender deg masse oppmuntring og ende mer klemmer... Takk for et fint svar og gode klemmer! Det er mye trøst i å vite at jeg ikke er alene, at det finnes noen som deg der ute.. Jeg håper alt ordner seg for deg! Mange klemmer er på vei! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.