Gå til innhold

Flytte sammen, gifte seg, sex.

Anbefalte innlegg

No, you are right. Guess thats what happens after living in a different country 4 a long time, and trying 2 fit inn... But i am not wired.. I might be weird but not wired.. So right back at u.. Have a nice evening

He he! Du var heldig med den. Skriv i vei, du.

Fortsetter under...

Gjest San Clemente

Jeg er nok en av ganske få som stort sett ikke skriver sms-språk i sms'er engang fordi jeg synes det er så teit.

Så da så,,, Skal prøve bade norsk og ikke sms språk.. Tar litt ti men hva gjør vel det.

Skrive feil blir der jo uanset.

Det var lit dumt at det skulle- hmm.. fokuseres!? så mye på språk og ikke det hun spurte om. Har lest at etter, at hun

har snakket med han og foler at hun gir utrykk for det hun føler, å at han likevel jesper når han koser med henne. Det er jo litt trist da. Tenkte at dem begge hadde behov for og snakke og gi utrykk for hva dem følte og ville den andre skulle jøre.Har selv vært gift med ei som bare låg der og ikke ga utrykk for det enne eller andre. Vanskelig å vite da. og når vi provde og prate så knytte alt seg med henne. Var derfor jeg tenkte at det var viktig for- kjæreste samboer eller kone! og prate med han hun faktisk liger med.

Og det at alle menn blir trøtt etter orgasme er faktisk ikke tilfele... Men folk er da heldivis forsjellig.. Good luck.. Eller lykketil. Håper alt ordner seg. jør det

Jeg er nok en av ganske få som stort sett ikke skriver sms-språk i sms'er engang fordi jeg synes det er så teit.

Jeg har sagt det før, men det kan ikke gjentas nok: Du er ei dame etter min smak :-)

Jeg har så avsmak for både sms-språk og "klassisk" chattespråk at jeg kan ikke få sagt det. *Grøss*

"..............................................."

No, you are right. Guess thats what happens after living in a different country 4 a long time, and trying 2 fit inn... But i am not wired.. I might be weird but not wired.. So right back at u.. Have a nice evening

Please!!!!! Cut the 4 and 2s!!!!!

"............................................"

Så da så,,, Skal prøve bade norsk og ikke sms språk.. Tar litt ti men hva gjør vel det.

Skrive feil blir der jo uanset.

Det var lit dumt at det skulle- hmm.. fokuseres!? så mye på språk og ikke det hun spurte om. Har lest at etter, at hun

har snakket med han og foler at hun gir utrykk for det hun føler, å at han likevel jesper når han koser med henne. Det er jo litt trist da. Tenkte at dem begge hadde behov for og snakke og gi utrykk for hva dem følte og ville den andre skulle jøre.Har selv vært gift med ei som bare låg der og ikke ga utrykk for det enne eller andre. Vanskelig å vite da. og når vi provde og prate så knytte alt seg med henne. Var derfor jeg tenkte at det var viktig for- kjæreste samboer eller kone! og prate med han hun faktisk liger med.

Og det at alle menn blir trøtt etter orgasme er faktisk ikke tilfele... Men folk er da heldivis forsjellig.. Good luck.. Eller lykketil. Håper alt ordner seg. jør det

Synes ikke norsken din var så ille jeg! :o) Mye bedre enn sms-språket i alle fall. Og trening gjør mester vet du! :o)

Ellers har du jo helt rett, kommunikasjon er kjempevitkig i et forhold - også når det gjelder det seksuelle.

Annonse

Gjest San Clemente

Synes ikke norsken din var så ille jeg! :o) Mye bedre enn sms-språket i alle fall. Og trening gjør mester vet du! :o)

Ellers har du jo helt rett, kommunikasjon er kjempevitkig i et forhold - også når det gjelder det seksuelle.

Takk... Er likevel glad jeg har "rett" farge.. Synes det er møye fokus på det, men men..

Om dem har snakket litt med verandre og er på samme nivå, burde han vite etter etår hva hun er ute etter, hva som tenner henne. hva hun liker.

og hun burde vite va han like.

Men, jeg erfarte at når min eks kone ikke ville snakke så fikk eller ikke jeg sagt hva jeg vile, og likte. Noe som til slutt ente opp med vær vårt soverom i fleire år, aså skilmisse. Ikke bare det selfølgelig, men når du ikke sover samen, ikke har sex. Ikke noe nærhet og elskov.. Bare det og holde ver andre og ligge inte ver andre, kose med ver andre. når alt det er bort. Da er det seprasjon neste. Om alt det mangler før dem flyttr sammen, er det jo litt trist da. Og fra det ene til de andre. Hun snakker om fingring og knulling! Va med alt de andre? kyssing, kosing, slikking og suging? berøring. Væl væl.Bære lurte.. Kos

Jeg har sagt det før, men det kan ikke gjentas nok: Du er ei dame etter min smak :-)

Jeg har så avsmak for både sms-språk og "klassisk" chattespråk at jeg kan ikke få sagt det. *Grøss*

"..............................................."

Jeg trodde det var jeg som begynte å bli gammel, men ettersom du er yngre enn meg så har det nok ikke noe med alderen å gjøre alikevel. ;o)

Gjest San Clemente

Hva gjør han om du stønner det i "kampens hete"? "Ta meg hardt!" pleier vel å appelere til de fleste menn når de får oppfordringen der og da?

Er og enig med lillemus..

Prat og jerne litt "DIRTY" kan

virke opphissende både på han å henne. Og få høre at hun vil bli tatt hart..I form av en opphissende "ja ja ta me, ta me hart.. Jo det er opphisende.

Jeg trodde det var jeg som begynte å bli gammel, men ettersom du er yngre enn meg så har det nok ikke noe med alderen å gjøre alikevel. ;o)

Mulig - jeg er litt usikker. Eller så er det jeg som også er gammel :-)

"............................................."

It doesen't. What bothers at least me is people who write "u" instead of "you", and "2" instead of "too".

".............................................."

Takket være yrket mitt forbinder jeg u2-språk med kvisete hackere og svindlere i Asia, alternativt tilbakestående AOL-kids. Ikke en heldig assosiasjon.

Annonse

Jeg synes mannen må få lov til å gjespe, jeg.

Og jeg tror det er viktig å snakke sammen om hva man vil ha.

*Hehe* Min blir også fort trøtt etterpå, men det er jeg nå klar over så jeg vet at dersom jeg vil ha noe mer utav det (kjærtegnet til en orgasme til f.eks.) så må jeg være kjapp! :o) Ikke noe problem det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...