Gå til innhold

Forbanna hyklere!

Anbefalte innlegg

Gjest forbannede uopplyste dust
Skrevet

si meg, har du lest artikkelen...?

Skrevet

si meg, har du lest artikkelen...?

Åpenbart ikke :-)

I såfall hadde h*n kanskje kommentert at deler av islam åpenbart ikke aner hva andre deler av islam mener/gjør.

"...................................."

Gjest staedtler
Skrevet

Etter å ha sett det bildet der, kan man en gang for alle slå fast at Muhammed var homse.

Skrevet

I såfall hadde h*n kanskje kommentert at deler av islam åpenbart ikke aner hva andre deler av islam mener/gjør.

Muslimene i Europa ble heller ikke enige, og uenighet mellom ulike muslimske grupper avsluttet arabernes herjinger i Europa for alltid.

Det er som Saddam sa: gi dem et tau, og de henger seg selv eller hverandre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis det er Mohammes synes jeg faktisk hun er litt digg.

Skrevet

I Iran er det lov å ha bilder av muhammed, men de har jo hatt flere demonstrasjoner der også. De har jo t.o.m. døpt om danske wienbrød til muhammeds rose nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...