Gå til innhold

Nå blir det slutt på sovinga folkens!

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Ja ja helt til de har forsket litt mere........:)))

Kunne jo vært kjekt da med kun 2-4 timers søvn :)))

Skrevet

Nåja, det er vel en grunn til at vi sover vil jeg tro. Kan aldri tenke meg at hjernen vil fungere optimalt fullstendig uten søvn.

Skrevet

Nåja, det er vel en grunn til at vi sover vil jeg tro. Kan aldri tenke meg at hjernen vil fungere optimalt fullstendig uten søvn.

Du burde sove mer!

MUHAHAHAH! :)

....................................................................................................................dubaomdet....................................................hihi

Skrevet

Du burde sove mer!

MUHAHAHAH! :)

....................................................................................................................dubaomdet....................................................hihi

Tror jeg tar den til etterretning og finner senga nå. :o) Natta, Flisa!

Skrevet

Tror jeg tar den til etterretning og finner senga nå. :o) Natta, Flisa!

God natt, god natt - er litt på underskudd jeg også - vi er sjuke på skift her.

Skrevet

Sova som er så gøtt!!!

Som om jeg skulle skrevet det selv, flisa.

For ikke å snakke om den himmelske følelsen det er å våkne i tre-tida og registrere at det bare er å snu seg rundt og sove videre - lenge.

Skrevet

Egentlig veldig hærlig men jeg tror ikke vi får bedre tid fordi.

Det kommer sikkert til å bli lengre arbeidsdager da for vi har jo så mye tid å ta av og plutselig er vi tilbake til å ha dårlig tid igjen.

ååå nå skal jeg snart gå å få meg 7 timers søvn vel vitende om at det en dag i fremtiden blir slutt hmmm...

Skrevet

For ikke å snakke om den himmelske følelsen det er å våkne i tre-tida og registrere at det bare er å snu seg rundt og sove videre - lenge.

Akkurat som meg det å så føler jeg meg snurt hvis klokka er slagen når jeg ser på den..

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Sova som er så gøtt!!!

Enig, sove er det beste som finnes jo!

Skrevet

Ja -noen ganger plager jeg meg selv med å sette på vekking klokka 7 på lørdag - og så bare slå av og SOOOOVE videre - hihi

(neida - men jeg KUNNE ha gjort det)

Skrevet

Å, det er bare skjønt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...