Gå til innhold

Få frem mer begjær og engasjement hos mannen, uten å mase.

Anbefalte innlegg

Gjest kjæreste samboer kone

Takk til alle som har svart.

Hvordan skal jeg gå frem når jeg vil foreslå at han kan vise litt mer *******engasjement, begjær og følelser og øyekontakt i senga*******? Og gjerne også bruke mer krefter på meg. Jeg er typen som gjerne kan bli kastet i veggen og rundpult der... Trenger litt harde stimuli. Og, jeg trenger bare de små stimuliene som små kyss eller beføling ellers på kroppen, når han fingrer meg.

Som noen svarte til meg, så blir han nok litt trøtt etter utløsning, så jeg skal vel være glad de gangene han gir meg service etter selv å ha kommet, for han pleier å falle i søvn omtrent før han har tømt seg.

Jeg pleier å ta opp ting, gråter når jeg føler for det, og har blitt litt sur noen ganger. I frykt for å virke som et surt og klagende kvinnemenneske med høye krav, vet jeg ikke hvordan jeg skal foreslå mer engasjement i senga.

Hvordan kan jeg gå frem?

Fortsetter under...

Finne deg en som har samme seksuelle plattform som deg?

Hvis han ba deg, med tårer i øynene, om du ikke kunne ta ham veldig forsiktig fordi det var det han tente mest på - hva ville du gjort? Hver eneste gang?

Gjest San Clemente

Hvis han ba deg, med tårer i øynene, om du ikke kunne ta ham veldig forsiktig fordi det var det han tente mest på - hva ville du gjort? Hver eneste gang?

Fremdeles enig med lillmus jeg da.. Men, jeg har fremdeles ikke fått noe greie på va du jør for han..? er du "down and dirty" med han? Well, ha en go natt.. Vil ut og bli litt down and dirty selv jeg.. Som i en sang jeg hørte.. Save a horse, ride a cowboy...

Fremdeles enig med lillmus jeg da.. Men, jeg har fremdeles ikke fått noe greie på va du jør for han..? er du "down and dirty" med han? Well, ha en go natt.. Vil ut og bli litt down and dirty selv jeg.. Som i en sang jeg hørte.. Save a horse, ride a cowboy...

*Hehe* Rir cowboyen min så snart jeg har sjangsen jeg! ;o)

Prøve å få han med på litt rollespill kanskje - SM-light variant eller noe slik?

For enkelte kan en slik setting gi dem friheten til å opptre på en litt annen måte enn vanlig ;-)

god ide, men hvordan skal jeg foreslå det?

Annonse

nei, vil egentlig ikke ha noen andre. Han er perfekt for meg på alle andre måter. Vi har prata om å flytte sammen og gifte oss, så jeg føler at jeg må finne ut av dette før jeg gir et endelig svar til når jeg i første omgang vil flytte sammen med han

jeg synes at det er litt synd at jeg for allerde et halvt år siden merket at jeg har mer lyst enn han. Jeg har alltdi hatt mer lyst enn mannfolkene. Hele natta har ikke vært noe problem for meg, men kun en mann har hold ut det. Ønsker meg tilbake til slike tilstander, men tror ikke det er realistisk.

jeg tar intiativ, men prater ikke dirty. det tenner ikke meg. ikke han heller, såvidt jeg vet...... men jeg kan da prøve.... for å se

see u around, mate

Begjær og engasjement er som oftest forbeholdt de som har et nytt forhold.

Slik er livet.

tror det går litt på hvilken seksuell energi man er født med også? min har det aldri manglet noe på

"...du kjære, jeg kunne tenke meg å prøve noe nytt i sexlivet vårt. Hva synes du om..."

På en slik måte kanskje...?

ja, kanskje. Jeg har også tatt tak i de situasjonene hvor det kan være aktuelt og har vært såå nære på å få ham i håndjernene (uten at han vet det), men så har situasjonen gått tilbake og jeg har umerkelig gjort retrett og venter tålmodig på neste sjanse. Vet ikke om det slår helt an da, siden han har sagt at han ikke tenner på det. Men, jeg har tro på at jeg skal få hisset han nok opp, bare han er i min makt... Går litt begge veier jeg, skjønner du. Både s og m.

Annonse

Menns manglende intensitet og engasjement er prisen kvinner må betale for likestillingen. De kan ikke redusere mannens posisjon i forhold til kvinnen, men likevel tro at de skal beholde seksuell pågåenhet.

Mannen har lært seg at kvinnen like gjerne som han kan være den sterke og pågående.

Var det ikke slik dere ville ha det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...