Gå til innhold

Elsk deg selv

Anbefalte innlegg

Gjest love myself
Skrevet

Hvorfor ikke kalle en spade en spade, og kalle det onani?

Høres ut som du foretrekker det.

Du får bare kalle det onani da, værsågod. Opp til hver enkelt hva man legger i det vet du.

Om du glippet poenget, javel.

Gjest mørketsfyrste
Skrevet

Høres ut som du foretrekker det.

Du får bare kalle det onani da, værsågod. Opp til hver enkelt hva man legger i det vet du.

Om du glippet poenget, javel.

Jeg syns du kunne ta deg selv litt mer høytidelig. Det er visse ting man ikke fleiper med.

Skrevet

Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler - jeg elsker meg selv og har ingen rivaler.

Slik var det.

Onanni, onana, jeg er lykkelig og gra, jeg trenger ingen venner for jeg har jo mine hender. :o)

Skrevet

Jeg går ikke rundt i en lykkerus og elsker meg selv, men jeg er fornøyd. Glad i meg selv, kan man si.

Og så er det andre jeg elsker.

Skrevet

Onanni, onana, jeg er lykkelig og gra, jeg trenger ingen venner for jeg har jo mine hender. :o)

Høres ut som et utdrag fra en gammel frekkis-kassett. :-)

Skrevet

Høres ut som et utdrag fra en gammel frekkis-kassett. :-)

*Hehe* Aner ikke hvor det er fra, men vi pleide å si det på gymnaset husker jeg.

Og så har vi jo Ares udødelige onanisang da:

Mandag, tirsdag, onsdag onanerar jag

torsdag, fredag, lørdag likaså

søndag brukar man i kyrkan gå, men søndag onanerar jag endå!

Onani, onana, onanera - onanera mera ja! :o)

Skrevet

*Hehe* Aner ikke hvor det er fra, men vi pleide å si det på gymnaset husker jeg.

Og så har vi jo Ares udødelige onanisang da:

Mandag, tirsdag, onsdag onanerar jag

torsdag, fredag, lørdag likaså

søndag brukar man i kyrkan gå, men søndag onanerar jag endå!

Onani, onana, onanera - onanera mera ja! :o)

*lol*

Skrevet

Jeg er glad i meg og unner meg å ha det godt. ;o)

Skrevet

De glade onanisters sangforening.

Skrevet

Hva gjorde at du kom til det punket da?

Jeg skulle ønske jeg var i stand til det nå.

Hadde jeg hatt en klar oppskrift på det så skulle du fått den. Men du kan kanskje begynne med å bli kjent med deg selv, ved å bli bevisst på dine lyse og mørke sider. Må jo først vite hva man skal elske liksom.Så må du se deg selv fra sidelinjen i et større perspektiv. Bli bevisst på 'dommerne' som driver og dømmer deg i det ubevisste, og bruke det bevisst til å snu mønsteret. Ha tålmodighet og glede på turen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...