Gjest love myself Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor ikke kalle en spade en spade, og kalle det onani? Høres ut som du foretrekker det. Du får bare kalle det onani da, værsågod. Opp til hver enkelt hva man legger i det vet du. Om du glippet poenget, javel. 0 Siter
Gjest mørketsfyrste Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Høres ut som du foretrekker det. Du får bare kalle det onani da, værsågod. Opp til hver enkelt hva man legger i det vet du. Om du glippet poenget, javel. Jeg syns du kunne ta deg selv litt mer høytidelig. Det er visse ting man ikke fleiper med. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Mitt kjærlighetsliv volder meg ingen kvaler - jeg elsker meg selv og har ingen rivaler. Slik var det. Onanni, onana, jeg er lykkelig og gra, jeg trenger ingen venner for jeg har jo mine hender. ) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg går ikke rundt i en lykkerus og elsker meg selv, men jeg er fornøyd. Glad i meg selv, kan man si. Og så er det andre jeg elsker. 0 Siter
Gyda Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Onanni, onana, jeg er lykkelig og gra, jeg trenger ingen venner for jeg har jo mine hender. ) Høres ut som et utdrag fra en gammel frekkis-kassett. :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Høres ut som et utdrag fra en gammel frekkis-kassett. :-) *Hehe* Aner ikke hvor det er fra, men vi pleide å si det på gymnaset husker jeg. Og så har vi jo Ares udødelige onanisang da: Mandag, tirsdag, onsdag onanerar jag torsdag, fredag, lørdag likaså søndag brukar man i kyrkan gå, men søndag onanerar jag endå! Onani, onana, onanera - onanera mera ja! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 *Hehe* Aner ikke hvor det er fra, men vi pleide å si det på gymnaset husker jeg. Og så har vi jo Ares udødelige onanisang da: Mandag, tirsdag, onsdag onanerar jag torsdag, fredag, lørdag likaså søndag brukar man i kyrkan gå, men søndag onanerar jag endå! Onani, onana, onanera - onanera mera ja! ) *lol* 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Å ELSKE seg selv? Narsissisme kalles det. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg er glad i meg og unner meg å ha det godt. ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Onanni, onana, jeg er lykkelig og gra, jeg trenger ingen venner for jeg har jo mine hender. ) De glade onanisters sangforening. 0 Siter
Gjest rota Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hva gjorde at du kom til det punket da? Jeg skulle ønske jeg var i stand til det nå. Hadde jeg hatt en klar oppskrift på det så skulle du fått den. Men du kan kanskje begynne med å bli kjent med deg selv, ved å bli bevisst på dine lyse og mørke sider. Må jo først vite hva man skal elske liksom.Så må du se deg selv fra sidelinjen i et større perspektiv. Bli bevisst på 'dommerne' som driver og dømmer deg i det ubevisste, og bruke det bevisst til å snu mønsteret. Ha tålmodighet og glede på turen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.