Gå til innhold

til dere single mellom 20 og 30 år

Anbefalte innlegg

Gjest lurer på hva som er normalt
Skrevet

og som bor langt borte fra foreldrene deres. hvor ofte prater dere md de på telefonen? hvor ofte besøker dere de? hvor ofte besøker de dere?

Skrevet

Hvorfor spør du?

fordi jeg lurer på hva som er normalt. Det er naturlig å tro at jeg er forelder selv, eller signle mellom 20 op 30

Gjest student 22 år
Skrevet

Studerer i en annen by enn der foreldrene mine bor, en times flytur / en dags kjøretur unna.

Mamma har vært her en gang, for å se hvor jeg bor.

Har bodd her i tre år.

Besøker foreldrene mine til jul, påske (hytta), og bor hos dem noen uker om sommeren. eiser hjem et par-tre helgeturer ekstra i året, ofte ved bursdager etc.

Snakker med dem i tlf et par ganger i uken.

Skrevet

Nå bor jeg hjemme igjen for en periode, men har tidligere bodd langt hjemmefra (6-7 timers reise en vei).

Foreldrene mine var på besøk 1 gang (var på gjennomreise). Grunnen til at de ikke har vært der mer var at jeg bodde på en liten hybel uten muligheter for overnattingsgjester. Var hjemme 5-6 ganger i løpet av et skoleår (inkl jule- og påskeferier). Snakket med de et par ganger i uka.

Skrevet

Akkurat nå er jeg mest opptatt av å BLI singel. Tror jeg er i ferd med og lykkes.

Gjest Studentine22
Skrevet

Bodd 100 mil unna i et halvt år. Foreldrene mine har vært her tre ganger (en gang sammen, en gang hver for seg) og jeg var der i jula. Reiser også hjem til påske.

Skrevet

fordi jeg lurer på hva som er normalt. Det er naturlig å tro at jeg er forelder selv, eller signle mellom 20 op 30

Tror du at det er endel unormale, altså abnorme eller monstrøse besøks- og telefonrelasjoner mellom barn og foreldre?

Skrevet

Tror du at det er endel unormale, altså abnorme eller monstrøse besøks- og telefonrelasjoner mellom barn og foreldre?

det var da litt av en ordbruk

men om foreldrene ringer feks 5 ganger om dagen, så ja

Skrevet

det var da litt av en ordbruk

men om foreldrene ringer feks 5 ganger om dagen, så ja

Ok, det er definitivt verken vanlig eller normalt i det hele tatt.

Gjest 23 år jente student
Skrevet

Jeg flyttet hjemmefra når jeg begynte på vgs. Til å begynne med ringte mamma gjerne 1-2 ganger i uken. Men vi hadde ikke så mye å snakke om, så hun sluttet med det. Nå bor jeg på andre siden av landet. Jeg reiser hjem til jul, påske og sommer, dem kommer ikke hit.

Etter jul har mamma ringt en gang, og pappa to ganger, dem bor sammen, så tre ganger da. Og det er nok for meg, og visstnok nok for dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...