flisa Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Tror jeg hadde blitt arg om noen avbildet meg sånn - han ser jo ut som F*** sjøl! :-) http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/458/458032/trulsenkam.jpg 0 Siter
soleil Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Hehehhehehe... Hvorfor ser samboeren min rart på meg og spør "hva er det for'no" hver gang jeg leser et innlegg fra deg..? 0 Siter
Gjest rota Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Men man skal lete lenge etter en som er så konsentrert som han også da. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 He he der så han morsk ut. Men han må bare konsentrere seg fullt ut, nå er det på tide at de vinner en kamp, er lei av og se de tape. Skulle nesten tro at de ikke var klar over at akkurat JEG sitter og ser på, og forventer seier ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. februar 2006 Forfatter Skrevet 16. februar 2006 Hehehhehehe... Hvorfor ser samboeren min rart på meg og spør "hva er det for'no" hver gang jeg leser et innlegg fra deg..? Tenke deg MIN samboer da! - han går rundt og raller hele dagen: "VAFFØR, VAFFØR, VAFFØR DÅ DÅ?" :-) 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Takk for den, nå kommer jeg til å få mareritt-om jeg engang får sove.. 0 Siter
collins Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Han er mye vakrere enn f eks Ole Einar Bjørndalen, eller i sin tid Bjørn Dæhlie, begge med frosset slim og snørr nedover haka. 0 Siter
Reg@l Skrevet 16. februar 2006 Skrevet 16. februar 2006 Han er mye vakrere enn f eks Ole Einar Bjørndalen, eller i sin tid Bjørn Dæhlie, begge med frosset slim og snørr nedover haka. Ja fy flate. Holder på å spy av Mr.Bjørndalen. Det må da gå an å tørke seg rundt truten? 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Han er mye vakrere enn f eks Ole Einar Bjørndalen, eller i sin tid Bjørn Dæhlie, begge med frosset slim og snørr nedover haka. Aner ikke hvem denne Bjørndalen er - men Dæhlie har vi hatt som foreleser på jobb - - - -sånt kan han ikke i alle fall.... 0 Siter
Gyda Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Oj! Det kan man si var en noe uheldig posisjon å bli tatt bilde av i. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Aner ikke hvem denne Bjørndalen er - men Dæhlie har vi hatt som foreleser på jobb - - - -sånt kan han ikke i alle fall.... Aner du ikke hvem Bjørndalen er? Du er verre enn meg altså, mindre interessert i OL mener jeg. Satt forresten å så på curling både i går og forrige dagen, fikk ikke sett hvor mye jentene tapte da, men gøy var det 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nå kom kollegaen inn her og lurte på hva jeg lo så høyt av. *knegg* 0 Siter
Gjest mor hubroo Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja fy flate. Holder på å spy av Mr.Bjørndalen. Det må da gå an å tørke seg rundt truten? Curling er jo bare en frøkensport da. Bjørndalen tar seg totalt ut, og har andre ting å tenke på enn å fremstå som fotogèn når han er i mål. 0 Siter
Gjest Flystripa - sur i dag Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Døh, han er pen dah ;o) Mannen min er frekk og tergete og utidig og henger i en tynn tråd for tida. Grunn: i går kalte han med Dordi! Det er det _minst_ flatterende han noengang har lira av seg. Men jeg fikk da svart han tilbake. 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Aner du ikke hvem Bjørndalen er? Du er verre enn meg altså, mindre interessert i OL mener jeg. Satt forresten å så på curling både i går og forrige dagen, fikk ikke sett hvor mye jentene tapte da, men gøy var det Ja, curling så jeg også på - 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Døh, han er pen dah ;o) Mannen min er frekk og tergete og utidig og henger i en tynn tråd for tida. Grunn: i går kalte han med Dordi! Det er det _minst_ flatterende han noengang har lira av seg. Men jeg fikk da svart han tilbake. Dordi??!!?? Jeg hadde skilt meg, garantert! 0 Siter
Gjest menn skal... Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Døh, han er pen dah ;o) Mannen min er frekk og tergete og utidig og henger i en tynn tråd for tida. Grunn: i går kalte han med Dordi! Det er det _minst_ flatterende han noengang har lira av seg. Men jeg fikk da svart han tilbake. Uff, enda ei sutrekjerring. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Dordi??!!?? Jeg hadde skilt meg, garantert! Han har fått igjen med renter i dag ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.