Gå til innhold

Curling-Trulsen - ikke så fotogen akkurat - hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehehhehehe... :)

Hvorfor ser samboeren min rart på meg og spør "hva er det for'no" hver gang jeg leser et innlegg fra deg..?

Skrevet

Men man skal lete lenge etter en som er så konsentrert som han også da.

Gjest Shira12
Skrevet

He he der så han morsk ut.

Men han må bare konsentrere seg fullt ut, nå er det på tide at de vinner en kamp, er lei av og se de tape. Skulle nesten tro at de ikke var klar over at akkurat JEG sitter og ser på, og forventer seier ;-)

Skrevet

Hehehhehehe... :)

Hvorfor ser samboeren min rart på meg og spør "hva er det for'no" hver gang jeg leser et innlegg fra deg..?

Tenke deg MIN samboer da! - han går rundt og raller hele dagen: "VAFFØR, VAFFØR, VAFFØR DÅ DÅ?" :-)

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Takk for den, nå kommer jeg til å få mareritt-om jeg engang får sove..;)

Skrevet

Han er mye vakrere enn f eks Ole Einar Bjørndalen, eller i sin tid Bjørn Dæhlie, begge med frosset slim og snørr nedover haka.

Skrevet

Han er mye vakrere enn f eks Ole Einar Bjørndalen, eller i sin tid Bjørn Dæhlie, begge med frosset slim og snørr nedover haka.

Ja fy flate. Holder på å spy av Mr.Bjørndalen. Det må da gå an å tørke seg rundt truten?

Skrevet

Aner ikke hvem denne Bjørndalen er - men Dæhlie har vi hatt som foreleser på jobb - - - -sånt kan han ikke i alle fall....

Skrevet

Oj! Det kan man si var en noe uheldig posisjon å bli tatt bilde av i.

fei1365380229
Skrevet

Aner ikke hvem denne Bjørndalen er - men Dæhlie har vi hatt som foreleser på jobb - - - -sånt kan han ikke i alle fall....

Aner du ikke hvem Bjørndalen er? Du er verre enn meg altså, mindre interessert i OL mener jeg.

Satt forresten å så på curling både i går og forrige dagen, fikk ikke sett hvor mye jentene tapte da, men gøy var det :)

Skrevet

Nå kom kollegaen inn her og lurte på hva jeg lo så høyt av. *knegg*

Gjest mor hubroo
Skrevet

Ja fy flate. Holder på å spy av Mr.Bjørndalen. Det må da gå an å tørke seg rundt truten?

Curling er jo bare en frøkensport da. Bjørndalen tar seg totalt ut, og har andre ting å tenke på enn å fremstå som fotogèn når han er i mål.

Gjest Flystripa - sur i dag
Skrevet

Døh, han er pen dah ;o)

Mannen min er frekk og tergete og utidig og henger i en tynn tråd for tida. Grunn: i går kalte han med Dordi!

Det er det _minst_ flatterende han noengang har lira av seg. Men jeg fikk da svart han tilbake.

Skrevet

Aner du ikke hvem Bjørndalen er? Du er verre enn meg altså, mindre interessert i OL mener jeg.

Satt forresten å så på curling både i går og forrige dagen, fikk ikke sett hvor mye jentene tapte da, men gøy var det :)

Ja, curling så jeg også på - :)

Skrevet

Døh, han er pen dah ;o)

Mannen min er frekk og tergete og utidig og henger i en tynn tråd for tida. Grunn: i går kalte han med Dordi!

Det er det _minst_ flatterende han noengang har lira av seg. Men jeg fikk da svart han tilbake.

Dordi??!!??

Jeg hadde skilt meg, garantert!

Gjest menn skal...
Skrevet

Døh, han er pen dah ;o)

Uff, enda ei sutrekjerring.

Gjest Flystripa
Skrevet

Dordi??!!??

Jeg hadde skilt meg, garantert!

Han har fått igjen med renter i dag ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...