Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt en aldeles fantastisk mann og vi har vært kjærester i noen måneder nå. Vi har nydelig sex både titt og ofte og jeg nyter ham i fulle drag.

Her forleden når vi lå og koste i sengen begynte han å onanere. Jeg ble fryktelig opphisset og krøp tett intill ham og kysset ham intenst imens han runket videre. Jeg fikk veldig lyst til å onanere selv sammen med ham, men turte ikke... Var vel redd for at han skulle synes, og følte meg litt sjenert.

Så hva sier dere gutter... Ville dere likt om dama deres onanerte sammen med dere? Tror dere han hadde likt det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21886-onanere-sammen-med-kj%C3%A6resten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan anbefales på det sterkeste!

Kjæresten min elsker at jeg gjør det, det er vel noe av det som gjør han mest kåt.... I begynnelsen syntes jeg selvfølgelig det var litt flaut, det er jo en ganske personlig ting, men etterhvert slapp jeg meg helt løs - kjempedeilig. Han vil helt sikkert like det 8-)

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det er vanskelig å si noe generelt om dette, men ettersom du ble opphisset av å se at han onanerte seg, og han sikkert skjønte hvordan du følte, ettersom du krøp bort til han, så vil jeg anta at han ville syntes det var spennende å se deg onanere.

Neste gang kan dere prøve å gjøre det sammen, kanskje kombinere onaneringen med former for gjensidighet, at dere onanerer hverandre uten å ha samleie.

Alle er nok i utgangspunktet litt sjenerte for å vise seg frem som onanerende. Det er noe man helst vil holde for seg selv. Men det pleier å gi seg.

Onanering kan være en god avveksling fra samleie.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...