nedtelling Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hjelp,, kom til å tenke på at vi nåtte ha med 2 passbilder for visum i Kambodsja!!! Finnes det fotoboks på Gardermoen??? 0 Siter
Gjest malcolmX Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Visum skal du skaffe deg i den kambodsjanske ambassaden før du reiser til Gardermoen. 0 Siter
nedtelling Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Visum skal du skaffe deg i den kambodsjanske ambassaden før du reiser til Gardermoen. Jeg har lest på internett at det ikke er noe problem å ordne visum på flyplassen i Kambodsja.. stemmer ikke dette?? 0 Siter
Gjest malcolmX Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har lest på internett at det ikke er noe problem å ordne visum på flyplassen i Kambodsja.. stemmer ikke dette?? Jeg prøvde å reise til Russland en gang uten å ha ordnet visum i den russiske ambassaden i Oslo før jeg dro. Da sleit jeg litt... 0 Siter
nedtelling Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg prøvde å reise til Russland en gang uten å ha ordnet visum i den russiske ambassaden i Oslo før jeg dro. Da sleit jeg litt... Vi har booket billettene via et reisebyrå.. De sier at vi ikke trenger visum i Moskva om du skal overnatte på Airport hotell.. vi har en overnatting på hjemturen.. så visum er ikke anskaffet... 0 Siter
Gjest malcolmX Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Vi har booket billettene via et reisebyrå.. De sier at vi ikke trenger visum i Moskva om du skal overnatte på Airport hotell.. vi har en overnatting på hjemturen.. så visum er ikke anskaffet... Transitt er noe annet enn å formelt besøke, eller oppholde seg i, et land. 0 Siter
nedtelling Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Transitt er noe annet enn å formelt besøke, eller oppholde seg i, et land. var nettopp og kikket i Lonely planet og der står det at det fåes visum i Siem Rep hvor vi skal.. Puh-- prøver du å gi meg skikkelig reisefeber!! :-D Ang Moskva så kommer vi jo bare til å være på airporthotellet.. om dette er fysisk i samme bygg som flypl vet jeg ikke.. 0 Siter
Gjest malcolmX Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 var nettopp og kikket i Lonely planet og der står det at det fåes visum i Siem Rep hvor vi skal.. Puh-- prøver du å gi meg skikkelig reisefeber!! :-D Ang Moskva så kommer vi jo bare til å være på airporthotellet.. om dette er fysisk i samme bygg som flypl vet jeg ikke.. Hva er problemet med å ordene visum FØR du drar? Det kan ordnes skriftlig hvis du bor langt fra Oslo. 0 Siter
nedtelling Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Hva er problemet med å ordene visum FØR du drar? Det kan ordnes skriftlig hvis du bor langt fra Oslo. Jeg reiser i morgen kl 13.00 :-D 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Passfoto kan du ta nede ved toalettene i "kjelleren". Altså forbi alle butikkene i første etasje og ned en rulletrapp (andre siden av bygget av togstasjonen). 0 Siter
Melissa Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg reiser i morgen kl 13.00 :-D God tur og kos dere masse *klem* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.