Gå til innhold

PASSFOTO på gardermoen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp,, kom til å tenke på at vi nåtte ha med 2 passbilder for visum i Kambodsja!!! Finnes det fotoboks på Gardermoen???

Fortsetter under...

Gjest malcolmX
Skrevet

Visum skal du skaffe deg i den kambodsjanske ambassaden før du reiser til Gardermoen.

Skrevet

Visum skal du skaffe deg i den kambodsjanske ambassaden før du reiser til Gardermoen.

Jeg har lest på internett at det ikke er noe problem å ordne visum på flyplassen i Kambodsja.. stemmer ikke dette??

Gjest malcolmX
Skrevet

Jeg har lest på internett at det ikke er noe problem å ordne visum på flyplassen i Kambodsja.. stemmer ikke dette??

Jeg prøvde å reise til Russland en gang uten å ha ordnet visum i den russiske ambassaden i Oslo før jeg dro.

Da sleit jeg litt...

Skrevet

Jeg prøvde å reise til Russland en gang uten å ha ordnet visum i den russiske ambassaden i Oslo før jeg dro.

Da sleit jeg litt...

Vi har booket billettene via et reisebyrå.. De sier at vi ikke trenger visum i Moskva om du skal overnatte på Airport hotell.. vi har en overnatting på hjemturen.. så visum er ikke anskaffet...

Gjest malcolmX
Skrevet

Vi har booket billettene via et reisebyrå.. De sier at vi ikke trenger visum i Moskva om du skal overnatte på Airport hotell.. vi har en overnatting på hjemturen.. så visum er ikke anskaffet...

Transitt er noe annet enn å formelt besøke, eller oppholde seg i, et land.

Annonse

Skrevet

Transitt er noe annet enn å formelt besøke, eller oppholde seg i, et land.

var nettopp og kikket i Lonely planet og der står det at det fåes visum i Siem Rep hvor vi skal.. Puh-- prøver du å gi meg skikkelig reisefeber!!

:-D

Ang Moskva så kommer vi jo bare til å være på airporthotellet.. om dette er fysisk i samme bygg som flypl vet jeg ikke..

Gjest malcolmX
Skrevet

var nettopp og kikket i Lonely planet og der står det at det fåes visum i Siem Rep hvor vi skal.. Puh-- prøver du å gi meg skikkelig reisefeber!!

Ang Moskva så kommer vi jo bare til å være på airporthotellet.. om dette er fysisk i samme bygg som flypl vet jeg ikke..

Hva er problemet med å ordene visum FØR du drar? Det kan ordnes skriftlig hvis du bor langt fra Oslo.

Skrevet

Hva er problemet med å ordene visum FØR du drar? Det kan ordnes skriftlig hvis du bor langt fra Oslo.

Jeg reiser i morgen kl 13.00

Skrevet

Passfoto kan du ta nede ved toalettene i "kjelleren". Altså forbi alle butikkene i første etasje og ned en rulletrapp (andre siden av bygget av togstasjonen).

Skrevet

Jeg reiser i morgen kl 13.00

God tur og kos dere masse *klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...