Gå til innhold

Fu:

ShitDiddelyDo

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem blir den første doleren som får fugleinfluensa?

Jeg tror faktisk jeg ville satt penga på meg. Lenge har jeg mistenkt at fuglene rundt her har noe imot meg. Det er bare et tidsspørsmål før de angriper. Det er jeg helt overbevist om.

Jeg liker ikke dem. De liker ikke meg. Det er et dårlig utgangspunkt.

Skrevet

Det blir _ikke_ meg. Jeg har vel ikke hatt kontakt med en fugl på årevis. (Jo - jeg jager forresten skjærer fra søpledunken av og til - kanskje jeg rykker fram i køen likevel ...)

Og så får vi bare håpe at det ikke kommer til å smitte mellom innlegg og svar på dol - da er jeg litt mer ille ute ...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blir _ikke_ meg. Jeg har vel ikke hatt kontakt med en fugl på årevis. (Jo - jeg jager forresten skjærer fra søpledunken av og til - kanskje jeg rykker fram i køen likevel ...)

Og så får vi bare håpe at det ikke kommer til å smitte mellom innlegg og svar på dol - da er jeg litt mer ille ute ...

Men du er kanskje en av dem med kattefetish?

I så fall ligger du tynt an. Katt tar fugl, fugl smitter katt, katt kommer hjem til deg, katt smitter deg, du smitter gjennom dol.

Vi er alle fucked.

Skrevet

Jeg har samme følelser ang. fuglene rundt min leilighet. Merkelig nok så har den følelsen blitt med meg hver gang jeg flytter.

I en leilighet pleide de å sitte utenfor stuevinduet og titte inn. Først en, så tre, så hundre. Freaky.

Skrevet

I så fall ligger du tynt an. Katt tar fugl, fugl smitter katt, katt kommer hjem til deg, katt smitter deg, du smitter gjennom dol.

Vi er alle fucked.

For å være seriøs et øyeblikk, så er det hittil ikke påvist smitte fra fugl til katt eller fra fugl via katt noe sted i verden.

Digital smitte tror jeg foreløpig er på sci-fi stadiet. Men det kunne bli en OK film :-|

Skrevet

Det blir hun med den mest frittgående høna.

he-he....

Skrevet

For å være seriøs et øyeblikk, så er det hittil ikke påvist smitte fra fugl til katt eller fra fugl via katt noe sted i verden.

Digital smitte tror jeg foreløpig er på sci-fi stadiet. Men det kunne bli en OK film :-|

Det kan jo bli fugleDATAvirus også da, hehe :-D

Skrevet

Jeg har samme følelser ang. fuglene rundt min leilighet. Merkelig nok så har den følelsen blitt med meg hver gang jeg flytter.

I en leilighet pleide de å sitte utenfor stuevinduet og titte inn. Først en, så tre, så hundre. Freaky.

Hehe, minner meg om en bok jeg har lest..... *tenke*

"Den andre siden" av Stephen King.

Skrevet

Japp - denne tråden berget så definitivt dagen min!!!!

*flirer høyt og lenge*

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får en følelse av at de pønsker på noe. Ta over verden eller noe sånt. De sitter og ser på meg, og plutselig skriker de noe jævlig mens de fortsetter å stirre med de svarte øynene sine, og så kommer kompisene deres til unnsetning, titter og samtaler seg imellom de også. Hele tiden med fokus på meg.

Jeg tror måker og sånn er dumme, men de svarte, skjærene og kråkene, tror jeg er ute etter å ta over. I hvert fall på lang sikt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det blir hun med den mest frittgående høna.

Lars Sponheim ligger syltynt an.

Kjipt. Jeg har sansen for Lars.

Skrevet

Du får se litt Hitchcock i kveld da - får å komme i den rette stemningen ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får se litt Hitchcock i kveld da - får å komme i den rette stemningen ;-)

Nei, jeg synes ikke Fuglene er noe særlig. Den er mer ekkel enn skummel. :)

Men det må sies at det er mange år siden jeg så den.

Skrevet

Tja, insekter svermer rundt skiten, og fugler spiser insekter - så kanskje du har rett :P

Gjest sol etter regn
Skrevet

Du får en følelse av at de pønsker på noe. Ta over verden eller noe sånt. De sitter og ser på meg, og plutselig skriker de noe jævlig mens de fortsetter å stirre med de svarte øynene sine, og så kommer kompisene deres til unnsetning, titter og samtaler seg imellom de også. Hele tiden med fokus på meg.

Jeg tror måker og sånn er dumme, men de svarte, skjærene og kråkene, tror jeg er ute etter å ta over. I hvert fall på lang sikt.

hahaha!! Som hentet ut av mine tanker om de der motbydelige krekene..!! :)

Skrevet

Vi er alle fucked.

Neida. Ingen fare. Har ingen kontakt med katter heller.

Vi har en kanin, og han er bare inne. Og uansett skulle jeg likt å se lille Benny jakte på fugl. :-)

Skrevet

Men takk ihvertfall for alt du har bidratt med på dol :) Så får vi iallefall håpe du overlever :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men takk ihvertfall for alt du har bidratt med på dol :) Så får vi iallefall håpe du overlever :)

Jeg satser på å overleve, så det går nok bra. Dessuten holder jeg meg alltid unna fugler uansett!

Skrevet

Lurveline er veldig utsatt på sommerstid vet jeg (måser/måker).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...