Gå til innhold

Bryster

Anbefalte innlegg

Noen menn liker de store, andre små - akkurat slik som mennesker synes alt mulig forskjellig er både bra og dårlig. De fleste vil vel egentlig ha en kjæreste som ser litt mer enn bare pupper. Du blir vel ikke særlig fasinert av menn som kun er ute etter pupper, lår, rumpe eller hva det nå måtte være.

Har små pupper selv, jeg og vært gjennom samme "problemstillingen" flere ganger. Da jeg tok det opp med min snille, omtenksomme og ærlige kjæreste (som ofte har en tendens til å sikle litt for mye på frontpartien til pamela, jessica og alle de andre) fikk jeg et dønn ærlig svar. Han rodde litt i etterkant og unnskyldte seg litt... - litt brutalt kanskje, men tenk over det - og det makes very much sense: "Kjære, hvis jeg hadde vært så opptatt av store pupper hadde jeg vel ikke vært sammen med deg..?".

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218875-bryster/page/3/#findComment-1624031
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

8

• ShitDiddelyDo

4

• org

2

• petter smart

2

Mest aktive i denne tråden

Noen menn liker de store, andre små - akkurat slik som mennesker synes alt mulig forskjellig er både bra og dårlig. De fleste vil vel egentlig ha en kjæreste som ser litt mer enn bare pupper. Du blir vel ikke særlig fasinert av menn som kun er ute etter pupper, lår, rumpe eller hva det nå måtte være.

Har små pupper selv, jeg og vært gjennom samme "problemstillingen" flere ganger. Da jeg tok det opp med min snille, omtenksomme og ærlige kjæreste (som ofte har en tendens til å sikle litt for mye på frontpartien til pamela, jessica og alle de andre) fikk jeg et dønn ærlig svar. Han rodde litt i etterkant og unnskyldte seg litt... - litt brutalt kanskje, men tenk over det - og det makes very much sense: "Kjære, hvis jeg hadde vært så opptatt av store pupper hadde jeg vel ikke vært sammen med deg..?".

hehe.... for en kommentar... han hadde vel ikke akkurat tenkt gjonnom den reaksjonen før den kom.... stakar... mye kan komme ut feil...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218875-bryster/page/3/#findComment-1624039
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Kjære, hvis jeg hadde vært så opptatt av store pupper hadde jeg vel ikke vært sammen med deg..?".

Der fikk du et godt og ærlig svar :-)

Bra at du tok det for det det var, og ikke begynte å tolke det i alle bauger og kanter!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218875-bryster/page/3/#findComment-1624043
Del på andre sider

Forandrer du på Brystene, hva blir det neste man er missfornøyd med og bare må fikse litt på??

Bare en tanke når man hører på mange som _bare_ skulle ordne nesen så ble det hele kroppen gitt :))))

Syns det er flott vi er forskjellige jeg da men........

Hadde jo vært kjedelig vist man skulle vært utro og sett en helt lik kropp som den du er utro mot :)))

(dro den litt langt nå hi hi)

Jeg er ikke imot de som gjør det, langt i fra...vist en går rundt og ikke har det bra med seg selv og løsningen er å forandre på kroppen så er jeg ikke i tvil, men tror det må være nøye gjennom tenkt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218875-bryster/page/3/#findComment-1624046
Del på andre sider

Gjest jfjldgs

Har du problemer eller? Lillemus har overhodet ikke sagt noe om at puppene var fine i dine tråden, hun var jo bare litt skuffet over at kjæresten ikke var "puppefiksert" :).

Hun prøvde å si at hun hadde kjempefine og store pupper. Ellers ordlegger hun seg usedvanlig dårlig, noe hun vel gjør med den lave IQ'en hun må ha.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218875-bryster/page/3/#findComment-1625780
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...