flisa Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 ...ho derre dama Olga Pyleva som ble tatt i doping -ho har akkurat sånne tenner som vi har kjøpt i morobutikk. Måtte bare si det. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja det er det jævligste jeg har sett noengang 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg har ikke sett damen, men etter navnet å dømme, kan hun være russisk eller annet øst-europeisk? De har gjerne veldig dårlige tenner pga det dårlige tannhelsetilbudet. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Lars Bystøl også .... Det er nok et hoppfenomen, det Lasse Ottesen hadde jo en kjeft av en annen verden, men etter gull i et eller annet, hadde han tjent opp nok penger til å fikse på det. Ble jo den pene gutten etterpå, dro damer som bare det også 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Lars Bystøl også .... Huff, ja, vi snakket om det da han vant.... 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Ja det er det jævligste jeg har sett noengang det KAN være regulering også - så det på avstand- 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, det var noe merkelig med de tennene hennes! Lurte faktisk på om hun hadde regulering? 0 Siter
villee Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg syns hun som vant Grand Prix er like ille.. Kristine? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor måtte du egentlig det? Enda ett av disse slemme, utseendefikserte innleggene jeg ikke skjønner vitsen med. Ikke er de morsomme, ikke er de interessante. I beste fall er tidtrøyte, men denslags tidtrøyte synes jeg vi godt kan droppe. Refseren 0 Siter
Gjest pompido Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor måtte du egentlig det? Enda ett av disse slemme, utseendefikserte innleggene jeg ikke skjønner vitsen med. Ikke er de morsomme, ikke er de interessante. I beste fall er tidtrøyte, men denslags tidtrøyte synes jeg vi godt kan droppe. Refseren Hold nå kjeften på deg din surpomp. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hold nå kjeften på deg din surpomp. ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Hvorfor måtte du egentlig det? Enda ett av disse slemme, utseendefikserte innleggene jeg ikke skjønner vitsen med. Ikke er de morsomme, ikke er de interessante. I beste fall er tidtrøyte, men denslags tidtrøyte synes jeg vi godt kan droppe. Refseren Så "vi" syns det? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Så "vi" syns det? Der tror jeg du leste feil. _Jeg_ synes _vi_ kan droppe det... Og det synes jeg fortsatt. 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Der tror jeg du leste feil. _Jeg_ synes _vi_ kan droppe det... Og det synes jeg fortsatt. Ja, - og hvem er VI? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, - og hvem er VI? Jeg og alle andre her på forumet. (Klønete kanskje, men poenget med formuleringen var å inkludere meg selv blant de som jeg synes godt kan droppe slike ting.) 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Jeg og alle andre her på forumet. (Klønete kanskje, men poenget med formuleringen var å inkludere meg selv blant de som jeg synes godt kan droppe slike ting.) Å? alle andre - ja, nei da så... 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Å? alle andre - ja, nei da så... ? 0 Siter
flisa Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 ? Du sier at du og alle andre i forumet mener at jeg ikke skal skrive det jeg skriver. Det tror jeg ikke jeg gidder å ta innover meg Jeg vet det er stygt - men jeg kan godt skrive slike ting om meg selv også - selvironi -er det lov da? Jeg har hengebuk og vaffellår. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Du sier at du og alle andre i forumet mener at jeg ikke skal skrive det jeg skriver. Det tror jeg ikke jeg gidder å ta innover meg Jeg vet det er stygt - men jeg kan godt skrive slike ting om meg selv også - selvironi -er det lov da? Jeg har hengebuk og vaffellår. "Du sier at du og alle andre i forumet mener at jeg ikke skal skrive det jeg skriver." Nei, det skrev jeg slett ikke - jeg snakker bare på egne vegne. Det jeg sa var at du, jeg og alle andre bør holde oss for gode til å komme med slike innlegg. Og om du har selvironi, så er det fint for deg, men hjelper ingen andre, derfor synes jeg ikke det blir noe mer "lov" for det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.