Gå til innhold

Kan du anbefale en Vamp-plate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå spiller jeg "Månemannen" hele dagen her... er ikke lei enda, den er jo så bra!

Men jeg vil ha mer! De har jo gitt ut en god del plater, hvilken vil du anbefale?

Gjest lille rosinen
Skrevet

Ei med "Tir'na noir" på... Det er den fineste sangen jeg vet...

Skrevet

Nei, den synes jeg er litt oppbrukt.

Skrevet

Samme her!

Gjest lille rosinen
Skrevet

Nei, den synes jeg er litt oppbrukt.

oppbrukt? da er du vel lei den da, eller bare likte den ikke SÅ godt i utgangspunktet?

syns ikke den er oppbrukt i det hele tatt, syns den blir bare finere for hver gang jeg hører den. Med VAMP vel og merke, helst den versjonen med Rita Eriksen og ALLER HELST live med Rita Eriksen :-)

Skrevet

Enig med deg, den er bare nydelig:)

Skrevet

Likte Vamp mye bedre før. Jan Ingvar Toft skulle aldri ha sluttet, synes kvaliteten gikk litt ned da. Platene jeg vil anbefale er i denne rekkefølgen:

1. 13 humler

2. God morgen, søster

3. Flua på veggen

4. Horisonter

Skrevet

Tror det er ei samleplate som heter "ei med alt" - den er kjempefin!

Skrevet

Nå er jeg alt for seint ute altså, men jeg anbefaler alle cd-ene, og særlig den siste. Jeg liker veldig godt de gamle også, men kan ikke si meg enig i h*n som mente at den nye vokalisten ikke er så god som Toft. Jeg syns faktisk tvert i mot. Han har blitt veldig god, og har bidratt til å utvikle Vamp videre. Gleder oss til dvd med Kringkastingsorkesteret kommer til sommeren!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...