Atene Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nå spiller jeg "Månemannen" hele dagen her... er ikke lei enda, den er jo så bra! Men jeg vil ha mer! De har jo gitt ut en god del plater, hvilken vil du anbefale? 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ei med "Tir'na noir" på... Det er den fineste sangen jeg vet... 0 Siter
Atene Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Ei med "Tir'na noir" på... Det er den fineste sangen jeg vet... Nei, den synes jeg er litt oppbrukt. 0 Siter
org Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ei med "Tir'na noir" på... Det er den fineste sangen jeg vet... Samme her! 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nei, den synes jeg er litt oppbrukt. oppbrukt? da er du vel lei den da, eller bare likte den ikke SÅ godt i utgangspunktet? syns ikke den er oppbrukt i det hele tatt, syns den blir bare finere for hver gang jeg hører den. Med VAMP vel og merke, helst den versjonen med Rita Eriksen og ALLER HELST live med Rita Eriksen :-) 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ei med "Tir'na noir" på... Det er den fineste sangen jeg vet... Enig med deg, den er bare nydelig:) 0 Siter
Reg@l Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Likte Vamp mye bedre før. Jan Ingvar Toft skulle aldri ha sluttet, synes kvaliteten gikk litt ned da. Platene jeg vil anbefale er i denne rekkefølgen: 1. 13 humler 2. God morgen, søster 3. Flua på veggen 4. Horisonter 0 Siter
KaVa Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Tror det er ei samleplate som heter "ei med alt" - den er kjempefin! 0 Siter
lavvo Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Nå er jeg alt for seint ute altså, men jeg anbefaler alle cd-ene, og særlig den siste. Jeg liker veldig godt de gamle også, men kan ikke si meg enig i h*n som mente at den nye vokalisten ikke er så god som Toft. Jeg syns faktisk tvert i mot. Han har blitt veldig god, og har bidratt til å utvikle Vamp videre. Gleder oss til dvd med Kringkastingsorkesteret kommer til sommeren! Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.