Gå til innhold

15 km :)

Gjest Heia Norge!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Jaja...bare minutter igjen til nye hopp for blodtrykket :) Livet er herrlig i disse OL-tider!!!

Så får vi jo satse på at vi snart får litt fler av dissa "ørten og trygve" gullmedaljene vi skulle ta hjem :)

Lykkelig hilsen fra

Skrevet

Ja, nå er det OL for alle penga:) Flaks at jeg har PC og tv i samma rom.

Både DOL og OL, livet er herlig:))

Heia Norge:)

I dag mååå vi ta gull...

Det er forresten ikke bare det at vi har hatt mange syke deltagere, mange nedturer osv, men jeg synes også det er litt kjdelig publikum i italia.. Det mangler lissom den helt store stemningen og folkefesten...

Jaja..:) Gøy allikevel:))

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Ja, nå er det OL for alle penga:) Flaks at jeg har PC og tv i samma rom.

Både DOL og OL, livet er herlig:))

Heia Norge:)

I dag mååå vi ta gull...

Det er forresten ikke bare det at vi har hatt mange syke deltagere, mange nedturer osv, men jeg synes også det er litt kjdelig publikum i italia.. Det mangler lissom den helt store stemningen og folkefesten...

Jaja..:) Gøy allikevel:))

Men det kan bli en møkkajobb for dem da! Sjekk det snøværet da!!!

Bør man vurdere innendørshaller ;P hihi. Tenk på 5-mila da du *s*

Skrevet

Men det kan bli en møkkajobb for dem da! Sjekk det snøværet da!!!

Bør man vurdere innendørshaller ;P hihi. Tenk på 5-mila da du *s*

Ja, stakkars...

Og stakkars søte Boyt fra Kenya. Han er bare sååååå nydelig og søt:) Og tapper!! Strevde litt oppover bakkene, og DET skjønner jeg.. Hadde ikke vært meg oppover der nei, hehe.

Tenker sønnen, Dæhlie Boyt er stolt:)

Heia heia

Skrevet

Ja, stakkars...

Og stakkars søte Boyt fra Kenya. Han er bare sååååå nydelig og søt:) Og tapper!! Strevde litt oppover bakkene, og DET skjønner jeg.. Hadde ikke vært meg oppover der nei, hehe.

Tenker sønnen, Dæhlie Boyt er stolt:)

Heia heia

Er det sant at han har en sønn som heter Dæhlie? Artig :-)

Har forsåvidt ikke lagt merke til denne herre Boyten, men det skal jeg gjøre nå. Vi har leid TV på jobben!

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Er det sant at han har en sønn som heter Dæhlie? Artig :-)

Har forsåvidt ikke lagt merke til denne herre Boyten, men det skal jeg gjøre nå. Vi har leid TV på jobben!

Han er oppkalt etter vår tidligere skigud :)

Det var etter et mesterskap da arrangørene arrangerte blomstersermonien _før_ Boit kom til mål........de tre på pallen gikk da av og tok han imot og gav han blomstene :)

Om ikke jeg husker heeelt spinnvilt da...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har satt penger på Frode Estil. Det her ror han i land.

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Det kan vel kanskje være å håpe at du ikke har satt mye penger da......tenk om sporet snør bort da :/

Skrevet

Det var etter et mesterskap da arrangørene arrangerte blomstersermonien _før_ Boit kom til mål........de tre på pallen gikk da av og tok han imot og gav han blomstene :)

Det var sant, ja! Husker det nå :-)

Husker du han skihopperen, tror han var fra Skottland, med de tykke colaglass-brillene? The Eagle?

Skrevet

Det har også jeg troen på!

Skrevet

Du husker korrekt:-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det kan vel kanskje være å håpe at du ikke har satt mye penger da......tenk om sporet snør bort da :/

Er ikke dum. Setter ikke mye penger på den slags.

Satsa en 50-lapp. :)

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Det var sant, ja! Husker det nå :-)

Husker du han skihopperen, tror han var fra Skottland, med de tykke colaglass-brillene? The Eagle?

Han var jo......søt da :) eller no i den duren :)

Men når man tenker på at man slapp Eddie the Eagle til er det jo merkelig at de er så redde for helsa til Anette Sagen co....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det har også jeg troen på!

Eneste er at han visstnok har hatt litt rusk i halsen, men det har de jo alle.

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Er ikke dum. Setter ikke mye penger på den slags.

Satsa en 50-lapp. :)

Da krysser jeg fingrene for deg :) og så dårlig det har gått fram til nå, fikk du vel kraftig gode odds da ;P

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da krysser jeg fingrene for deg :) og så dårlig det har gått fram til nå, fikk du vel kraftig gode odds da ;P

Njæ, ikke noe særlig. Fikk 5.5.

Men jeg spiller fortsatt med overskuddet fra tidligere gevinster.

Ligger 2500 i pluss, men siden jeg har overført 2000 kroner til kontoen min, står det nå bare 500 kroner igjen på spillkontoen. Derfor må jeg spille litt rolig og øke til 4-sifra igjen, og sånn sett er langrenn et latterlig tippeobjekt. Men det gjør konkurransen jeg nå sitter og ser på litt ekstra spennende. :)

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Njæ, ikke noe særlig. Fikk 5.5.

Men jeg spiller fortsatt med overskuddet fra tidligere gevinster.

Ligger 2500 i pluss, men siden jeg har overført 2000 kroner til kontoen min, står det nå bare 500 kroner igjen på spillkontoen. Derfor må jeg spille litt rolig og øke til 4-sifra igjen, og sånn sett er langrenn et latterlig tippeobjekt. Men det gjør konkurransen jeg nå sitter og ser på litt ekstra spennende. :)

Og om jeg da har skjønt detta så får du 5.5 x 50 dersom han vinner?????

mye enklere å skjønne enkle lottorekker :)

Skrevet

Eneste er at han visstnok har hatt litt rusk i halsen, men det har de jo alle.

Er det drøvelen du tenker på? :-)

Tror ikke at det har tappet han for noe energi, og så vidt jeg vet er han vel helt frisk igjen nå?

Verre hadde det vært hvis det var en tarminfeksjon som medførte noen dager på potta....

Tar noen dager å få tilbake energien da.....hvilket jeg vet også av egen erfaring etter en runde med salmonella i fjor.

Fyttirakkern hvor sjuk jeg var... Forstår godt at det går ann å ta kvelden av det....

Gjest Følger ikke med
Skrevet

Hva er OL?? Online?

OL _kan_ være interessant i ørsmå doser, men jeg har knapt skimtet noe denne gangen (samtidig som venner og kolleger springer halvgale av sted for å få med seg resultatene her og der)

*uinteressert*

Gjest Heia Norge!!!!
Skrevet

Hva er OL?? Online?

OL _kan_ være interessant i ørsmå doser, men jeg har knapt skimtet noe denne gangen (samtidig som venner og kolleger springer halvgale av sted for å få med seg resultatene her og der)

*uinteressert*

hmmmmm skummelt :) jeg har hørt at det finnes sånne mennesker som deg, men har bare truffet to i mitt 37-årige liv

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...