Gjest jøss så rart ... Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136754 0 Siter
Gjest Hu nedafor tarzan :) Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, det var jammen overraskende. tenkte bare jeg skulle fortelle deg at den søstra mi du er nærmest i alder ligger på føden i Skien blir satt igang i dag, vannet gikk 0825 i går morres 0 Siter
Gjest telemarkingen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 tenkte bare jeg skulle fortelle deg at den søstra mi du er nærmest i alder ligger på føden i Skien blir satt igang i dag, vannet gikk 0825 i går morres flere tinndøler ...... 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 flere tinndøler ...... Høh?! *scary shit!* 0 Siter
Gjest Hu nedafor tarzan :) Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 flere tinndøler ...... Det var i allefall mange men hvor mange vi er nå er ikke godt å si 0 Siter
tut og kjør Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Høh?! *scary shit!* uff da....vart du skræmd no 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 tenkte bare jeg skulle fortelle deg at den søstra mi du er nærmest i alder ligger på føden i Skien blir satt igang i dag, vannet gikk 0825 i går morres Så kult, dette hadde jeg ingen aning om. Du får holde meg oppdatert og selvsagt også gratulere fra meg 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 uff da....vart du skræmd no jepp, men skræmd er iallefall ikke noe tinndøl ord, så du må være innflytter. Men jeg bor jo ikke der lenger, så det er ikke sååå farlig. 0 Siter
Gjest Hu nedafor tarzan :) Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Så kult, dette hadde jeg ingen aning om. Du får holde meg oppdatert og selvsagt også gratulere fra meg Skulle ikke komme før uti mars iflg de på u.lyd men denna ungen vil anderledes litt surt da, for egen termin matcha solbarn 0 Siter
Gjest telemarkingen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det var i allefall mange men hvor mange vi er nå er ikke godt å si ) morro, visste ikke at det var så mange .... Hmmmmm tenker etter hvem jeg kjenner som skal ha barn nå i disse dager .... 0 Siter
tut og kjør Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 jepp, men skræmd er iallefall ikke noe tinndøl ord, så du må være innflytter. Men jeg bor jo ikke der lenger, så det er ikke sååå farlig. men man har da tv her i dalen og da.....innflytter....vel kom til verden noen år før deg....flytta herfra noen år før deg.....kom tilbake igjen og er her etter deg 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Skulle ikke komme før uti mars iflg de på u.lyd men denna ungen vil anderledes litt surt da, for egen termin matcha solbarn Den er iallefall stor nok til å ikke få noe mèn av å bli født nå, og det som er kult er at den vil være baby leeenge. Husker jeg kosa meg masse med flisen, hun var jo på babystørrelse til hun var over året 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 men man har da tv her i dalen og da.....innflytter....vel kom til verden noen år før deg....flytta herfra noen år før deg.....kom tilbake igjen og er her etter deg hmmm... hvordan vet du hvem jeg er? 0 Siter
tut og kjør Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 hmmm... hvordan vet du hvem jeg er? Noen av oss er bare goe Men slapp heeeeelt av, skal ikke bruke det mot deg 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Noen av oss er bare goe Men slapp heeeeelt av, skal ikke bruke det mot deg faen, altså... gi meg noen hint da. Hvem av søsknene mine er du nærmest i alder? Og vet jeg hvem du er? 0 Siter
tut og kjør Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 faen, altså... gi meg noen hint da. Hvem av søsknene mine er du nærmest i alder? Og vet jeg hvem du er? yngre enn H....eldre enn Å... 0 Siter
Gjest telemarkingen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 yngre enn H....eldre enn Å... ;o) det er bare kjemeekkelt når noen vet hvem en er og ikke en annen en skjønner hvem det er Jeg lurer også nå ) 0 Siter
Velouria Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 yngre enn H....eldre enn Å... hmm... sprøe greier, er du close med noen av søsknene mine eller? Eller er du rett og slett søsteren til min eldste søster? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.