Gå til innhold

Sier opp jobben

Gjest jøss så rart ...

Anbefalte innlegg

Gjest Hu nedafor tarzan :)
Skrevet

Ja, det var jammen overraskende.

tenkte bare jeg skulle fortelle deg at den søstra mi du er nærmest i alder ligger på føden i Skien :) blir satt igang i dag, vannet gikk 0825 i går morres :)

Gjest telemarkingen
Skrevet

tenkte bare jeg skulle fortelle deg at den søstra mi du er nærmest i alder ligger på føden i Skien :) blir satt igang i dag, vannet gikk 0825 i går morres :)

flere tinndøler ......

Skrevet

flere tinndøler ......

Det var i allefall mange :) men hvor mange vi er nå er ikke godt å si

Skrevet

Høh?!

*scary shit!*

uff da....vart du skræmd no :)

Skrevet

Så kult, dette hadde jeg ingen aning om. Du får holde meg oppdatert og selvsagt også gratulere fra meg :)

Skrevet

uff da....vart du skræmd no :)

jepp, men skræmd er iallefall ikke noe tinndøl ord, så du må være innflytter. Men jeg bor jo ikke der lenger, så det er ikke sååå farlig.

Skrevet

Så kult, dette hadde jeg ingen aning om. Du får holde meg oppdatert og selvsagt også gratulere fra meg :)

Skulle ikke komme før uti mars iflg de på u.lyd men denna ungen vil anderledes :) litt surt da, for egen termin matcha solbarn :(

Gjest telemarkingen
Skrevet

Det var i allefall mange :) men hvor mange vi er nå er ikke godt å si

:o) morro, visste ikke at det var så mange ....

Hmmmmm tenker etter hvem jeg kjenner som skal ha barn nå i disse dager ....

Skrevet

jepp, men skræmd er iallefall ikke noe tinndøl ord, så du må være innflytter. Men jeg bor jo ikke der lenger, så det er ikke sååå farlig.

men man har da tv her i dalen og da.....innflytter....vel kom til verden noen år før deg....flytta herfra noen år før deg.....kom tilbake igjen og er her etter deg :)

Skrevet

Skulle ikke komme før uti mars iflg de på u.lyd men denna ungen vil anderledes :) litt surt da, for egen termin matcha solbarn :(

Den er iallefall stor nok til å ikke få noe mèn av å bli født nå, og det som er kult er at den vil være baby leeenge. Husker jeg kosa meg masse med flisen, hun var jo på babystørrelse til hun var over året :)

Skrevet

men man har da tv her i dalen og da.....innflytter....vel kom til verden noen år før deg....flytta herfra noen år før deg.....kom tilbake igjen og er her etter deg :)

hmmm...

hvordan vet du hvem jeg er?

Skrevet

hmmm...

hvordan vet du hvem jeg er?

Noen av oss er bare goe :) Men slapp heeeeelt av, skal ikke bruke det mot deg :)

Skrevet

Noen av oss er bare goe :) Men slapp heeeeelt av, skal ikke bruke det mot deg :)

faen, altså...

gi meg noen hint da. Hvem av søsknene mine er du nærmest i alder? Og vet jeg hvem du er?

Skrevet

faen, altså...

gi meg noen hint da. Hvem av søsknene mine er du nærmest i alder? Og vet jeg hvem du er?

yngre enn H....eldre enn Å...

Gjest telemarkingen
Skrevet

;o)

det er bare kjemeekkelt når noen vet hvem en er og ikke en annen en skjønner hvem det er

Jeg lurer også nå :o)

Skrevet

hmm...

sprøe greier, er du close med noen av søsknene mine eller?

Eller er du rett og slett søsteren til min eldste søster? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...