favn Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det gjorde altså jeg: http://forbruker.no/reise/article1226063.ece Spesielt etter karikatur-striden, kan ikke en god latter over hva det skal være omtrent, verdsettes nok. 0 Siter
org Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hjelpes meg. Ikke lurt å diskutere hvilken bombetype som smeller høyest, altså. Men jeg kan forstå hva de mener. For det som vi oppfatter som spøk, kan tas dødelig (!) alvorlig for andre, som kanskje sliter med flyskrekk. 0 Siter
favn Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Hjelpes meg. Ikke lurt å diskutere hvilken bombetype som smeller høyest, altså. Men jeg kan forstå hva de mener. For det som vi oppfatter som spøk, kan tas dødelig (!) alvorlig for andre, som kanskje sliter med flyskrekk. Joa, men vitsen var morsom... 0 Siter
petter smart Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Enkelte ting spøker man bare ikke med. Men det jeg reagerte på var at kompisen, som ikke hadde sagt eller gjort noe, også ble nektet å være med. Er det altså slik at dersom noen kommer bort til meg og spør om jeg har husket bombene så risikerer jeg å bli nektet å være med flyet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.