mrxx Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Pokker!!! Mente seff diesel! *småflau* Hehe.... 0 Siter
mrxx Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg kjøpte den på nærmeste bensinstasjon. Da er den kanskje godkjent, for de selger vel ikke ikke-godkjente kanner der, vel? Skal det stå utenpå kanna om den er godkjent? Det er ingen fare, kanna er godkjent. Slapp av og kjør så mye du lyster med litt ekstra diesel:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det har de ikke lov til, så du er nok helt trygg. Jeg kjører med en treliter bensin i bagasjerommet, og har aldri bekymret meg for det. Kanskje jeg burde det? Ingen fare. 0 Siter
org Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 Det er ingen fare, kanna er godkjent. Slapp av og kjør så mye du lyster med litt ekstra diesel:-) Ok, takker for svar! 0 Siter
org Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Skrevet 17. februar 2006 overraskende nok Ja, det kom som et sjokk, kan jeg tenke meg! Men nå skal jeg iallefall fylle opp kanna mi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.