Gjest anonymadama Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Dere som er interessert i OL, er dere skuffet over de norske resultatene ? De skyhøye forventningene, og så den nedturen med sykdom, få gullmedaljer og middelmådige resultater. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Synes vel ikke resultatene er så dårlige da! Vis du ser på poengfordeling så ligger jo Norge på 3. plass! Men sykdom, det er jo slike ting som kan skje, ingen som kan forutsi slikt på forhånd. 0 Siter
tut og kjør Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Greia er jo det at neste gang er det noen andre som ikke klarer å planlegge sykdommen bedre Eller at de legger OL til et sted hvor det er plass til hele apparatet......her har de jo ikke riktig overnattingsplasser i forhold til høyde etc så de MÅ dele rom hvor virusene bare flommer..... Så ta det heeeelt med ro; vi kommer sterkere tilbake 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, jeg er vanvittig skuffet. Det går jo rett på dunken jo. Ikke at det betyr så mye i den store sammenhengen, men kjedelig er det. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Synes vel ikke resultatene er så dårlige da! Vis du ser på poengfordeling så ligger jo Norge på 3. plass! Men sykdom, det er jo slike ting som kan skje, ingen som kan forutsi slikt på forhånd. Vi ligger på 9. plass 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Nei, jeg er ikke skuffet. OL brydde meg overhodet ikke før det startet, så nedturen er ikke spesielt stor. Men nå har jeg likevel sett skremmende mange øvelser, og jeg registrerer jo at vi suger hvis man ser i forhold til de ekstreme forventningene mange nordmenn har hatt. 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Vi ligger på 9. plass Neida, ikke på poengfordelingen. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Vi ligger på 9. plass Det er i medaljefordelinga det, ikke poengfordelinga. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det er gøy når Norge vinner, men det bryr meg midt i ræva så jeg er ikke skuffet nei, det finnes jo ikke viktig i det hele tatt. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Litt skuffet kanskje, men nå er det jo engang sånn at vi nordmenn er bare mennesker vi også, selv om vi ikke later som alltid;) Neida, de har lov til å bli syke, men smøre seg bort? 0 Siter
Gjest ikke skuffet Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Neida jeg er ikke skuffet. Det viktigste er jo å delta, ikke å vinne :-). Tror forøvrig at de som hadde så store forventninger til dette OL`et, har godt av å komme seg ned på jorda igjen. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Neida, ikke på poengfordelingen. Det er medaljene som teller;o) 0 Siter
Gjest Pyjama Pants Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Det er medaljene som teller;o) Joda, men løken sa at vi lå på 3plass på poengfordelingen, og det gjør vi da faktisk. Egentlig har vi gjort det ganske så bra, men vi har hatt litt stang ut. 0 Siter
Prozak Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Tja...litt, men ikke noe seriøst. Vi ligger jo i det minste helt i toppen poengmessig, da. Og det er enda mye igjen :-) ".............................................." 0 Siter
Gjest Jordnær realist Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Ja, jeg er vanvittig skuffet. Det går jo rett på dunken jo. Ikke at det betyr så mye i den store sammenhengen, men kjedelig er det. Rett på dunken? Det synes jeg vel er litt å ta i, når man tenker på hvor små marginer det har vært noen ganger... 0 Siter
Gine S Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Neida jeg er ikke skuffet. Det viktigste er jo å delta, ikke å vinne :-). Tror forøvrig at de som hadde så store forventninger til dette OL`et, har godt av å komme seg ned på jorda igjen. Enig med du! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Rett på dunken? Det synes jeg vel er litt å ta i, når man tenker på hvor små marginer det har vært noen ganger... Hallo? Jeg vil ha gull gull gull!!!! Alt annet er kjedelig. ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Jeg synes det er gøy jeg og er ikke skuffet. Vi har jo tatt masse sølv og bronsemedaljer selv om jeg hadde likt noen flere gull jeg også 0 Siter
Gine S Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hallo? Jeg vil ha gull gull gull!!!! Alt annet er kjedelig. ;o) Hehe - du får starte hardtreningen og ta noen gull i neste OL! 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hehe - du får starte hardtreningen og ta noen gull i neste OL! Ja, jeg er bare usikker på i hvilken gren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.