Gå til innhold

Skuffet over OL?

Anbefalte innlegg

Gjest anonymadama
Skrevet

Dere som er interessert i OL, er dere skuffet over de norske resultatene ?

De skyhøye forventningene, og så den nedturen med sykdom, få gullmedaljer og middelmådige resultater.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Synes vel ikke resultatene er så dårlige da!

Vis du ser på poengfordeling så ligger jo Norge på 3. plass!

Men sykdom, det er jo slike ting som kan skje, ingen som kan forutsi slikt på forhånd.

Skrevet

Greia er jo det at neste gang er det noen andre som ikke klarer å planlegge sykdommen bedre :) Eller at de legger OL til et sted hvor det er plass til hele apparatet......her har de jo ikke riktig overnattingsplasser i forhold til høyde etc så de MÅ dele rom hvor virusene bare flommer.....

Så ta det heeeelt med ro; vi kommer sterkere tilbake :)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Ja, jeg er vanvittig skuffet. Det går jo rett på dunken jo. Ikke at det betyr så mye i den store sammenhengen, men kjedelig er det.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Synes vel ikke resultatene er så dårlige da!

Vis du ser på poengfordeling så ligger jo Norge på 3. plass!

Men sykdom, det er jo slike ting som kan skje, ingen som kan forutsi slikt på forhånd.

Vi ligger på 9. plass

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nei, jeg er ikke skuffet. OL brydde meg overhodet ikke før det startet, så nedturen er ikke spesielt stor.

Men nå har jeg likevel sett skremmende mange øvelser, og jeg registrerer jo at vi suger hvis man ser i forhold til de ekstreme forventningene mange nordmenn har hatt.

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Vi ligger på 9. plass

Neida, ikke på poengfordelingen.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Vi ligger på 9. plass

Det er i medaljefordelinga det, ikke poengfordelinga.

Skrevet

Det er gøy når Norge vinner, men det bryr meg midt i ræva så jeg er ikke skuffet nei, det finnes jo ikke viktig i det hele tatt.

Skrevet

Litt skuffet kanskje, men nå er det jo engang sånn at vi nordmenn er bare mennesker vi også, selv om vi ikke later som alltid;)

Neida, de har lov til å bli syke, men smøre seg bort?;)

Gjest ikke skuffet
Skrevet

Neida jeg er ikke skuffet.

Det viktigste er jo å delta, ikke å vinne :-).

Tror forøvrig at de som hadde så store forventninger til dette OL`et, har godt av å komme seg ned på jorda igjen.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Neida, ikke på poengfordelingen.

Det er medaljene som teller;o)

Gjest Pyjama Pants
Skrevet

Det er medaljene som teller;o)

Joda, men løken sa at vi lå på 3plass på poengfordelingen, og det gjør vi da faktisk.

Egentlig har vi gjort det ganske så bra, men vi har hatt litt stang ut.

Skrevet

Tja...litt, men ikke noe seriøst. Vi ligger jo i det minste helt i toppen poengmessig, da. Og det er enda mye igjen :-)

".............................................."

Gjest Jordnær realist
Skrevet

Ja, jeg er vanvittig skuffet. Det går jo rett på dunken jo. Ikke at det betyr så mye i den store sammenhengen, men kjedelig er det.

Rett på dunken?

Det synes jeg vel er litt å ta i, når man tenker på hvor små marginer det har vært noen ganger...

Skrevet

Neida jeg er ikke skuffet.

Det viktigste er jo å delta, ikke å vinne :-).

Tror forøvrig at de som hadde så store forventninger til dette OL`et, har godt av å komme seg ned på jorda igjen.

Enig med du!

Gjest abrahamsen
Skrevet

Rett på dunken?

Det synes jeg vel er litt å ta i, når man tenker på hvor små marginer det har vært noen ganger...

Hallo? Jeg vil ha gull gull gull!!!! Alt annet er kjedelig.

;o)

Skrevet

Jeg synes det er gøy jeg og er ikke skuffet. Vi har jo tatt masse sølv og bronsemedaljer selv om jeg hadde likt noen flere gull jeg også

Skrevet

Hallo? Jeg vil ha gull gull gull!!!! Alt annet er kjedelig.

;o)

Hehe - du får starte hardtreningen og ta noen gull i neste OL! :P

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hehe - du får starte hardtreningen og ta noen gull i neste OL! :P

Ja, jeg er bare usikker på i hvilken gren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...